Filmens spinkle plot fortælles i ånd med forgængerne, og det kan den ganske enkelt ikke klare. Tiden er ikke længere til den slags actionhelte, der i ramme alvor kan fyre absurde replikker af, uden at det udløser uønsket fnisen. Heldigvis sikrer actionscenerne, at filmen alligevel formår at underholde.
#31 deathlikesilence 16 år siden
Kunne ikke være mere enig.
#32 filmz-Erlingur666 16 år siden
#33 filmz-Don Drift 16 år siden
Men egentlig meget underholdende. Som jeg og en kammerat snakkede om, så syntes vi ikke man så nok til Rambo.
Han var mest Rambo på det tidspunkt med bue og pil, og hvor han står oppe på jeepen med den store maskinkanon (vildt!).
Ved godt at han er over 60 år gammel den kære Stallone. Men det havde nu været federe hvis de var gået lidt tilbage til de gamle rødder, med noget overlevelse i vildmarken :)
#34 filmz-ChesterB 16 år siden
nr 1 = Rambo IV
nr 2 = Rambo: First Blood part 2
nr 3 = Rambo: First Blood
og nr 4 (trommehvirvel) Rambo 3
synes klart 3'eren var den svageste af dem alle og da jeg satte mig i sædet til maraton i imperial havde jeg forventet langt mere vold end der var i dem alle undtagen nr 4 :P men er så glad for nr 4 og 2 da de 2 er de bedste i serien (efter min mening) :) så er totalt uenig med anmeldelsen :P
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
#35 filmz-mastermind 16 år siden
Lad være med at tænke for meget på Kritikernes meninger.
Hvis man kan lide action og vold er denne en meget saftig film. Der er i hvert fald ikke sparet på teater blodet ;) hehe
Sylvester Stallone er bare for sej !
#36 erikjust 16 år siden
Denne her film er helt klart en man kan se igen.
#37 casper 16 år siden
#38 filmz-JepJ 16 år siden
Jeg er helt enig med #8 lige indtil sidste linje.
Karakter: 1/6
#39 Sverkel 16 år siden
Og så generelt fed at jeg endelig har fået set en film med Stallone i biffen :D Har stort set alle hans film men har aldrig set en i biffen før ny :0
well... Det jeg bedst kunne lide ved filmen var rent faktisk slutningen med musikken fra den første film og at man ser han endelig vender hjem :)
God afslutning på en fantastisk række film :)
#40 Silver666 16 år siden
en af de bedste action film jeg har set i langtid .
Stallone er den sejeste bedstefar i hollywood.
First Blood er dog stadig min Rambo favourit men John Rambo får en klar 2 plads.
Ja den var meget blodig men det er krig jo desværre også især i Burma.
Godt gået Sly