Hvis man som denne anmelder havde høje forventninger til filmen, primært grundet Nakata bag kameraet, vil man blive slemt skuffet. I modsætning til filmens kvalitet er den tekniske præsentation på dvd dog over middel.
Hvis man som denne anmelder havde høje forventninger til filmen, primært grundet Nakata bag kameraet, vil man blive slemt skuffet. I modsætning til filmens kvalitet er den tekniske præsentation på dvd dog over middel.
Skriv ny kommentar:
#11 filmz-thomas _h 19 år siden
#12 Slettet Bruger [950185464] 19 år siden
En film der bør undgås...
#13 pulse83 19 år siden
Desuden syntes jeg at billedet er noget bedre end 4/6. I mine øjne er det superskarpt og roligt, og at hudfarverne er unaturlige er jo ikke noget nyt. Det hører filmen til. Naturlige hudfarver ville simpelthen ikke passe ind i det grå/grønlige miljø som Ring filmene bevæger sig i. 5/6 herfra.
Og lyden. God bas, masser af surround og klar tale. Men ja, der mangler nogle panoreringer. 5/6.
#14 kasper0204 19 år siden
Jeg synes filmen holdte den blå og iskolde farve ret godt... Også synes jeg også selve filmen var ret god ;) På en eller anden måde var den "smuk" hehe ;) Men det er nok fordi filmen er ret god til at lege med mine psyche...
#15 kasper0204 19 år siden
#16 squee 19 år siden
#17 kasper0204 19 år siden
#18 vapor 19 år siden
#19 Slettet Bruger [950185464] 19 år siden
Synes faktisk filmen er mere sjov en uhyggelig: Nogle af scenerne ligner noget der kunne være fra en scary-movie-film...
Den kan få 2/6 af mig...
#20 kasper0204 19 år siden