“The Sentinel” er teknisk flot men for uinspireret og skåret over cirka samme læst som Wolfgang Petersens “Lige på kornet” fra 1993, der dog thriller noget mere, end det Johnson her præsterer. Filmens største overraskelse kommer da heller ikke under afsløringen af forræderens identitet, men først under rulleteksterne, hvor det fremgår, at Douglas ikke alene spiller hovedrollen men også har produceret. Man skulle mene, der var langt mere interessante projekter at kaste sig over for manden, der i fordums tid modtog en Oscar for at realisere “Gøgereden”.

Læs hele anmeldelsen her

#11 17 år siden

#8: Faktisk ER Chuck Norris indianer.
Gravatar

#12 filmz-gelardi8 17 år siden

jeg synes da, filmen var rigtig god...lidt a'la 24 timer, men det er jo en kompliment:-))
Gelardi
Gravatar

#13 filmz-dotpeter 17 år siden

Er der noget jeg har misforstået? Hvordan var Douglas med til at realisere Gøgereden?

Så vidt jeg husker var det da en hvis hr. Nicholson?
Gravatar

#14 Patriarch 17 år siden

Han var producer på den...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

#15 17 år siden

14: Se http://us.imdb.com/name/nm0000140/ og scroll ned til "Producer" film nr. 21

#16 17 år siden

14: Hvad fanden bilder du dig ind at komme mig i forkøbet, mens jeg er ved at skrive? :-)
Gravatar

#17 Patriarch 17 år siden

Hurtig som en Ninja (med blødt "j")
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

#18 17 år siden

Heeellt stille...
Gravatar

#19 BossDanmark 17 år siden

Jeg så filmen på vej til USA - og blev rimelig fanget af den - MEN, den er alt for letkøbt fra en time inde i filmen og til slutningen. Der mangler alle de ekstra twist der skal være, for at gøre den rigtig fed. Men dejligt at se to gode "drenge" sammen.
"Jeg ska' ha' noget coke. Det ska' jeg da ha'. Det ska' jeg da haaaaa'"
Ulrich Thomsen som Peter i 'Blinkende Lygter'
Gravatar

#20 HonoDelLoce 17 år siden

Har fået set filmen nu, og er egentlig overhovedet ikke skuffet..

1 minus (og et lille et) - synes ikke, at Douglas spiller ordentligt igennem - hans præstation virker for rutinepræget, og trods hans bundniveau stadig er super-godt, havde jeg håbet, at denne film ville vise ham frem igen.. Blev desværre skuffet..

Og så kunne jeg slet ikke få det til at passe, at Kiefer ikke blev kaldt Jack - god damn, det er jo samme rolle alligevel :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: