“Shoot ‘Em Up” er en forglemmelig, men charmerende lille actionfilm, der heldigvis ikke tager sig selv for alvorligt. Især takket være ensemblets entusiasme og de veliscenesatte spændingsmomenter fornøjes man, selvom der bestemt ikke er meget nyt under solen. AV-præsentationen er upåklagelig, og ekstramaterialet er slet ikke værst. Hvis man blot har den mindste forkærlighed for genren, bør man smide skiven i indkøbskurven.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-ChesterB 15 år siden

#10 hehe det ku næsten være man sku tjekke det ud :)

fed anmeldelse og også helt ok film :) paul giamatti er for det meste ligesom clive owen værd at se :)
forfeit the game stop the talkshow pride up the what your time to know
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
Gravatar

#12 wimmie 15 år siden

Filmen underholdte i hvert fald mig :)
Massser af tju-bang og overdrevne stunts (og folk der bliver dræbt med gulerødder).
En rigtig slå-hjernen-fra actionfilm og Paul Giamatti er en fantastisk skurk (og generelt cool skuspiller) - Clive Owen...ja, det siger jo sig selv; han er altid værd at se på :)

4/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13 PredatorX 15 år siden

Det er ikke en slå-hjernen-fra actionfilm. Det er en retarderet film. Få film har kunne pisse mig så meget af som den. Jeg nægter fremover at se nogle film med Clive Owen. Children of Men kan dog til nød gå an.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#14 filmz-Crystalstar1200 15 år siden

# 6 "En gang ..." bob bob ... måske ikke lige i denne film, men hun er da stadig ret fræk ;)

Det kan godt være der er masser af acition, men det hele bliver bare en kende for kedeligt efter den første ½ time er gået.

Paul Giamatti og Clive Owen kører på autopilot i denne film efter min mening, så 2/6 herfra.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#15 moulder666 15 år siden

I min verden, en af de bedste tømmermændsfilm nogensinde!

I ædru/ikke lidende tilstand vil den få en 3-4 stykker ud af 6 på grund af alle de fejl og mangler Insider påpeger - ingen personudvikling, totalt stereotype karakterer osv osv...

Men som tømmermændsfilm får den 6/6 - skyderier, platheder, Monica Belucci, (ok, hun var kønnere i Pacte de los Loupes, but still) drab, gulerødder og god computerspilsstemning - genialt!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#16 filmz-tom welling 15 år siden

Er hun ikke sådan en Milf efterhånden. Hun er da 44 år. Derfor er hun da stadigvæk en flot kvinde:)
Gravatar

#17 filmz-Crystalstar1200 15 år siden

What is a "milf" ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#18 filmz-tom welling 15 år siden

Gravatar

#19 MadMartigan 15 år siden

LOL!!!

Wiki de har bare det hele ...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#20 deathlikesilence 15 år siden

Så 10-15 min af den (kunne ikke klare mere)... det var mere end jeg kunne klare, helt klart det værste skrald jeg har set i lang lang tid.
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.

Skriv ny kommentar: