Dansene er professionelt nok udført, hvis man ellers er til den slags. Jeg fandt dem hurtigt trivielle, langtrukne og gentagende. De besidder end ikke antydning af den skæve charme eller glæde, som den virkelige verdens udgave af den slags optrædener har. Ikke desto mindre er den omgang svingom filmens eneste relativt hæderlige kort og de eneste stunder, hvor den ikke er helt nede og skrabe bunden. Så længe musikken er i gang, ser “Step Up: Revolution” nogenlunde hæderlig ud. Så snart tonerne forstummer, har filmen ynde som en ko på rulleskøjter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 12 år siden

#9 Aha... jeg er enig i vurderingen af de første to så. Jeg er bare lidt nervøs for den her, nu når jeg godt kan lide 3'eren, og denne lander en bundkarakter. Man kan håbe, at Benway og tildels du ikke aner hvad I snakker om =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 Benway 12 år siden

#2 3'eren brød jeg mig heller ikke synderligt om, men den var dog bedre end den her.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#13 Lord Beef Jerky 12 år siden

#12 Hmmm, det hjalp mig ikke meget. Jeg forventer en 4/6 oplevelse så!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14 Lawman. 12 år siden

Gravatar

#15 KasperBS 12 år siden

Er der nogen chance for at den bliver taget af plakaten i biograferne tidligere end forventet og erstattet af bedre film når teenagetøserne har brugt deres lommepenge på filmen?
Gravatar

#16 Lord Beef Jerky 12 år siden

Admin! Slet #14 og #15 og deres brugere, tak!
Gravatar

#17 The Insider 12 år siden

#16, desværre! Enhver bruger, som linker til et billede med en Star Trek-karakter, får automatisk lov til at poste lige hvad de vil resten af livet!
War. War never changes.
Gravatar

#18 Lord Beef Jerky 12 år siden

#17 Battleship 5 stjerner? Er du på crack cocaine?!
Gravatar

#19 Ericmase 12 år siden

The Insider (17) skrev:
#16, desværre! Enhver bruger, som linker til et billede med en Star Trek-karakter, får automatisk lov til at poste lige hvad de vil resten af livet!

Hahahaha! :P
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#20 The Insider 12 år siden

#18, saltbomber og heksehyl, men det er angiveligt lige så euforiserende!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: