Plottet om en gruppe high school-nørders forsøg på at slippe af med deres mødom, inden de skal på college, lyder faretruende bekendt, og der har da også været lavet flere middelmådige end gode film om emnet. Heldigvis er “Superbad” en perle af en undtagelse, og den sjove dialog sidder gang på gang lige i øjet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 HonoDelLoce 16 år siden

Puh ha, jeg har også lige taget et superbad - men det har altså også være en helt ekstrem hård dag på arbejde i dag, så det var tiltrængt..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12 filmz-keyser 16 år siden

Skal se den Fredag, og damn hvor glæder jeg mig. Jeg elsker "American pie 1 og 2". Jeg holder utroligt meget af "The 40-year-old Virgin", og "Knocked Up", ja den kunne jeg også godt lide.

Det kunne godt lyde som om, at filmen har noget til fælles med både "Dazed & confused", "American pie" og en serie som "Freaks & Geeks" - men har jo ikke set den endnu:)

Det kan ikke gå galdt, i min bog.
Everything begins and ends at exactly the right time and place.
Gravatar

#13 chuck 16 år siden

#10 Der hvor Knocked Up holder lidt igen og holder sig stueren, der går Superbad hele vejen og derfor er filmen efter min mening langt sjovere, grovere og mere ægte.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#14 filmz-vanilla 16 år siden

#13

Præcis. :)
Gravatar

#15 filmz-splyf 16 år siden

Kanon sjov humor, går lige til lattermusklerne op til flere gange.
Gravatar

#16 Noccio 16 år siden

Jeg tænkte "åh nej" da vennerne sagde jeg skulle med ind i biffen og se den. Men må indrømme jeg blev meget positiv overrasket. Og happy ending, men det var da vist lige ved at gå galt :)
Gravatar

#17 Spanner 16 år siden

Superbad er Supergod underholdning. Den holdes helt klart oppe af Jonah Hill og Michael Cera.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#18 filmz-sparrowed 16 år siden

Fed underholdning. Eneste teenflick, jeg har set 2 gange i bio.
Fogell, Slater og Michaels er det bedste ved filmen, efter min mening. Men ellers er resten af casting også ret velspillende.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#19 filmz-OlesSlaver 16 år siden

Jeg syntes ikke den levede helt op til de store forventninger jeg havde, efter at have læst masser af anmeldelser af filmen. Den var god men dog heller ikke meget mere end lige over gennemsnittet. 4/6
Gravatar

#20 filmz-benno-blitz 16 år siden

den er da meget sjov, men jeg sad hele tiden med den fornemmelse at de tøser der ville gøre dem total til grim!!! sys ikk rigtig den kom i gang, og brugte Fuck og shit kortet lidt for mange gange!! men klart bedre en størstedelen af amerikanske unhdomsfilm for tiden.. 3/6

Skriv ny kommentar: