“Taken 2” er ikke noget filmisk mesterværk, men det er forbistret god underholdning med ægte kultpotentiale, og det skyldes først og fremmest den evigt seje Liam Neeson. Ingen kan levere dumme replikker med så meget overskud som ham, såsom når hans datter spørger, om hun skal stoppe for politiet, og han svarer: ”Nej, jeg har lige skudt én af dem”. Det lyder bare så råt! Kunne du lide den første “Taken”, så er toeren et must – og så længe Liam Neeson er med, så er jeg også mere end frisk på en treer!
Se også: Filmz TV: “Taken 2”-interviews med Liam Neeson og instruktøren!
#51 Batsy 12 år siden
#52 Kyllingebenet 12 år siden
Haha, sjovt nok skulle jeg lige til at kommentere på netop den del, men du kom mig i forkøbet.
Synes det er lidt at skyde sig selv i foden, når man selv skriver på "swahili", du snakker om at have bedre ting at give dig til ude i den virkelige verden, men hvis du gerne vil gå op til tastefejl her på Filmz.dk, så værsgo.
Synes egentlig det er sjovt, at der kan komme sådan en hjernedød diskussion ud af en enkelt sætning fra min side af, men nogle mennesker har så små egoer at de føler sig stødt over ingenting.
... dog er det helvedes underholdende. ;)
#53 doom WAD 12 år siden
Det er noget, det kaldes et sprog. Der findes også andre sprog, fx. fransk, som tales i noget der hedder Frankrig.
Du burde lære at skelne mellem tastefejl og stavefejl / sproglige fejl. Der er en verden til forskel. Det ene er for klodsede fingre, det andet er forbeholdt EB's online-skribenter og amøber.
Du fremturer på swahili, desværre er jeg ikke kyndig udi eksotiske sprog.
... mens ufrivillig swahilering nærmere er sørgeligt.
#54 doom WAD 12 år siden
Når man på et online-site indleder overfor en fremmed, som du gjorde, kan jeg ikke opfatte det anderledes, end at man vil diskussionen. Dér fik du så dit ønske opfyldt.
#55 Kyllingebenet 12 år siden
Taget i betragtning af, at du har haft brug for 9 rettelser (og ligeledes 10 rettelser i din første kommentar til mig), for at skrive så meget bullshit om tastefejl og skrivefejl og hvad ved jeg, så synes jeg måske at du ikke ligefrem fremstår som en troværdig person, der kan belære andre om deres fejl. ;) Men hey, det skyldes vel klodsede fingre? Eller er du også en amøbe, ligesom alle os andre herinde?
Men jeg er her for at diskutere film, og ikke for at diskutere med folk med skrøbelige egoer, så jeg trækker mig her ( du må godt kalde det at give op - whatever fits you best). Men du må hjertens gerne blive ved med at gå apeshit, hvis du føler for det... og det gør du jo.
Så gå amok - jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste der griner af det. :)
#56 Lord Beef Jerky 12 år siden
#57 doom WAD 12 år siden
#58 Kyllingebenet 12 år siden
Gjorde vi begge to, så fuck det. :)
#59 doom WAD 12 år siden
#60 whysoserious 12 år siden
Øv!