Ben Stiller har altid vist sig voldsomt produktiv i mange faser af filmproduktionen, og det gælder ikke mindst “Tropic Thunder”. Det er der kommet en morsom og almengyldig, men til tider lige lovlig plat komedie ud af. Filmen trækkes med sin lange varighed, men oppebæres til gengæld af rappe replikker hos et cast, der tydeligvis har nydt hvert et sekund under indspilningerne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Innocens 15 år siden

Den bedste komedie siden Superbad, der dog taber lidt momentum med den lange spilletid. Downey Jr. er uden tvivl det sjoveste komiske indslag, men suppleres også godt af Stiller og Black. Og så er det en fornøjelse, at se Cruise folde sig ud som funny man - mere af den slags til ham, tak.

Dog kunne jeg godt have ønsket, at man gik lidt hårdere til værks i kritikken af Hollywood, i stedet for man forfalder til den platte humor. Der er uendelige mange muligheder for sjove jokes om hele Hollywoodmaskinen, men den slipper desværre lidt for billigt.

Alt i alt er den dog stadig til fire store stjerner.

Supra Societatem Nemo
Gravatar

#12 elwood 15 år siden

Synes det var genialt at Matthew "can I take my shirt off" spillede Wii mens han snakkede med Ben Stiller, det morede jeg mig herligt over 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 filmzkim 15 år siden

Var en lille smule skuffet!
Joh vidst, jeg grinede da en gang imellem, men det var ikke ligefrem en lårklasker, set fra min side i hvert fald.
Trailerne i starten var herlige!
Selvom Tom Cruise ikke ses så meget i filmen, synes jeg dog han er en af de sjoveste i filmen.
Gravatar

#14 Bobby Singer 15 år siden

# 13
Hmm
Idjit

Skriv ny kommentar: