“Van Wilder: Freshman Years” er uden sammenligning den værste film, der nogensinde har siddet i min afspiller. Historien og karaktererne er simpelthen så uhørt ligegyldige, ulækre og usympatiske, at det er til at brække sig over. Hvordan det er lykkedes en så nederdrægtig film at få så god behandling rent visuelt og auditivt, kan man kun stille sig undrende over for. Det er dog det eneste, der trækker dvd’ens samlede gennemsnit op på to stjerner. Nå ja, det trækker selvfølgelig også op, at der ikke er noget ekstramateriale, for hvem gider glo på det til denne film?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Petrescu 14 år siden

Av. Gynger og karruseller er helt sikkert en del af at være anmelder, men der er så også tider hvor et møgdyr har fjernet sæddet og man må tage turen alligevel.
Gravatar

#12 origin 14 år siden

Siger de ikke i den første film at han først gjorde sig bemærket på 2.-3. år?
Try sticking your head up your ass.. See if it fits
Gravatar

#13 Nicki52 14 år siden

OriGiN (12) skrev:
Siger de ikke i den første film at han først gjorde sig bemærket på 2.-3. år?

Det mener jeg ikke.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#14 wimmie 14 år siden

Ingen overraskelser her - den første stank og er min ultimative hade-film, så jeg holder mig laaaaaaaaangt væk fra denne, er sikker på at jeg ville få pest af bare at kigge på den i Blockbuster :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15 filmz-Fairytale 14 år siden

Det lyder som om at anmelderen virkelig har være udsat for tortur ved at have set denne film. Men hvad havde du dog regnet med? :D
Uden at jeg har set filmen eller læst anmeldelser, så ville jeg på forhånd kunne sige at alle og enhver bør holde sig på lang afstand. Det kom vel ikke som en overraskelse at denne film var så dårlig så man brækker sig over det? Det samme kan jeg sige om American Pie 7: The Book of Love (Ja, så er vi nået til den syvende). Film som disse to hører under film som man bare skal holde sig langt fra, med mindre man er 12 og alle andre film i Blockbuster er lejet ud. Det er næsten synd at en anmelder skal udsætte sig selv for det og især når det ikke er særlig nødvendigt. Men respekt for at kunne skrive en hel anmeldelse over en film uden noget som helst indhold!

Så vil jeg hellere læse Filmz' anmeldelser af Magnolia, American Beuaty og The Green Mile.
Gravatar

#16 Nicki52 14 år siden

#15
Hvis ens personlighed er tolv år, må man så gerne se dem? :p
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#17 amadoR 14 år siden

Well done mate!
Gravatar

#18 Patriarch 14 år siden

Har i fået klager? Eller er det bare min fantasi der fortæller mig at brysterne, på den lettere kompromitteret dame, er blevet dækket mere til?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#19 chandler75 14 år siden

# 18 Brysterne har hele tiden være delvist dækket af tekstfeltet - det er ikke ændret det mindste (og der er ikke kommet klager) :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#20 Patriarch 14 år siden

Det var mit minds-eye så :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: