Filmen er en god omgang slå på tæven, som sagtens kan nydes for hvad den er. Den tekniske side er også helt i orden, så overall er der tale om en ganske pæn udgivelse, der sagtens kan anbefales.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 chandler75 19 år siden

If Yoda be so smart, why in inversion (omvendt ordstilling) he must talk?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#12 Yoda 19 år siden

Why do question you the intelligence of Yoda?

Yoda great philosopher he is and speaks he does in inversion because of a speech defect. But nothing wrong with brain of his that a fact is! Yoda not only smart, Yoda extremly brilliant and a genius is he!
;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#13 filmz-The Omen 19 år siden

#8: Det er jeg da godt klar over. Men at han er sej, det er jordens største overdrivelse.
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#14 Yoda 19 år siden

#13

Ok! Troede, at "a' hva' for noget" betød, at du ikke forstod, hvad Azathoth skrev - my mistake!

Men "The Rock" er da sej, eller......? ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#15 azathoth 19 år siden

Spartacus... indlægget er naturligvis sarkastisk ment. Derfor skrev jeg netop "Da Råg" istedet for The Rock og indsatte en smiley bagefter.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#16 filmz-The Omen 19 år siden

Okay så, Yoda & Azathoth, så er jeg mere rolig.
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#17 filmz-Zikor4 19 år siden

Jeg syntes bestemt at filmen er en af de federe action film til dato. Den har alt det fede.. :)
Gravatar

#18 filmz-lt. wanker 19 år siden

Fed film.

Overrasker positivt.
Gravatar

#19 filmz-Asta 19 år siden

Jeg var faktisk positivt overrasket. Jeg var helt sikker på at det var noget rigtig l*rt, men det er da vildt sjov *GS*
Den er dog ikke noget særligt. Det er set før, men underholdningsværdien er god *GS*
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#20 filmz-dyrby 19 år siden

Hej! dette er nok en af de svedigste film jeg har set i år ! der er go handling, der sker så meget hele tiden.. kanon film du skulle se den

Skriv ny kommentar: