#18: re:3 menes der at der er betalt moms af varen i oprindelseslandet og derfor skal der ikke opkræves told ved indførsel i dk. Det er ret godt for dig, for tolden er sådan set den mindste udgift (mener den er 3%) - momsen er meget større (25%). Plus gebyr, selvfølgelig :-(
#18/22 VAT er Value Added Tax og svarer til moms. Det betyder, at når Play skriver det uden på pakken, så indikerer de, at modtageren af pakken allerede har betalt moms af sin pakke (hvilket naturligvis ikke passer), hvorfor man som regel undgår, at Pest Danmark stikker næsen i forsendelsen. Altså: Play forsøger at snyde postvæsnet med denne lille sticker.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Play har pludselig declined mit creditkort, på trods af jeg før i tiden, flittigt har brugt dem. Jeg indtastede derefter mine kortoplysninger igen, for en sikkerheds skyld, og lavede et rebuy. Har på tredje dagen står der stadig "processing" på min ordre.
What gives?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg tror bare det er den almindelige juletravlhed. De havde hele tiden regnet med at mandag blev den største handelsdag. Jeg har selv seks varenumre i ordre, hvor nogle er "processing" nogle "awaiting stock", så jeg er rimelig fortrøstningsfuld. De har ikke brændt mig af endnu.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#21 chuck 19 år siden
#22 filmz-kaotmus 19 år siden
#23 filmz-yoshimura 19 år siden
#24 Yoda 19 år siden
Tak for info.
#25 DarkLight 18 år siden
Jeg indtastede derefter mine kortoplysninger igen, for en sikkerheds skyld, og lavede et rebuy. Har på tredje dagen står der stadig "processing" på min ordre.
What gives?
#26 lyspunkt 18 år siden
#27 DarkLight 18 år siden
#28 lyspunkt 18 år siden
#29 DarkLight 18 år siden
#30 lyspunkt 18 år siden