Jeg har en laaang liste med afrikanske film, som ikke er til at opdrive...og nok ikke udgivet:), så dem nævner jeg ikke her:)
Men jeg har lige et par stykker ellers: Nun va Goldoon (A Moment of Innocence) Bab el hadid (Cairo Station) O Pagador de Promessas (Keeper of Promises) Zangiku monogatari (The Story of the Last Chrysanthemums) Z
Hvis nogen har en bootleg, en dårlig VHS kopi eller andet, så er jeg også meget interesseret i at låne det.
Det Femte Element med danske tekster ! Puh ha, hvor jeg har ledt længe efter den ! :D
Jeg har en R2 udgave med danske tekster, som jeg overvejer at sælge. Hvad vil du give? Hvis det har interesse, har jeg også soundtracket på CD. Det vil jeg også gerne sælge.
#21 Kruse 15 år siden
#22 Michael Andersen 15 år siden
#23 rockysds 15 år siden
#24 BN 15 år siden
Ja. JEG tog den. Men den er i mellemtiden også blevet væk fra MIG. Er der nogen herinde, der ved hvor den er blevet af?
#25 MouseMickey 15 år siden
#26 Kruse 15 år siden
#27 HonoDelLoce 15 år siden
Og Løvernes Konge med dansk tale (ikke for min skyld ;) ) !!!
#28 Skeloboy 15 år siden
Men jeg har lige et par stykker ellers:
Nun va Goldoon (A Moment of Innocence)
Bab el hadid (Cairo Station)
O Pagador de Promessas (Keeper of Promises)
Zangiku monogatari (The Story of the Last Chrysanthemums)
Z
Hvis nogen har en bootleg, en dårlig VHS kopi eller andet, så er jeg også meget interesseret i at låne det.
#29 Bony 15 år siden
Det er nu ikke at kimse af, den venter jeg skam selv på. Det tør jeg godt indrømme. :)
#30 danschier.dk 15 år siden
Jeg har en R2 udgave med danske tekster, som jeg overvejer at sælge. Hvad vil du give?
Hvis det har interesse, har jeg også soundtracket på CD. Det vil jeg også gerne sælge.