Gravatar

#21 Kruse 14 år siden

Jeg søger den originale Funny Games med danske undertekster, og Das Experiment med danske undertekster. Sæt i gang!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#22 Michael Andersen 14 år siden

"Sleepers". Dvd'en blev sidst set på min hylde, men nu kan jeg ikke finde den. Nogen der ved hvor den er blevet af?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#23 rockysds 14 år siden

#22 Har du tjekket i papomslagene, der skjuler film som "Frodige negernumser 3"?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#24 BN 14 år siden

Michael Andersen (22) skrev:
"Sleepers". Dvd'en blev sidst set på min hylde, men nu kan jeg ikke finde den. Nogen der ved hvor den er blevet af?


Ja. JEG tog den. Men den er i mellemtiden også blevet væk fra MIG. Er der nogen herinde, der ved hvor den er blevet af?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#25 MouseMickey 14 år siden

#21 Der er en på QXL der sælger Das experiment med danske tekster dog uden Cover.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#26 Kruse 14 år siden

#25: Tak for forsøget, men jeg vil helst have den i et medfølgende cover. Det andet virker for billigt/kopi-agtigt. Ellers tak for hjælpen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#27 HonoDelLoce 14 år siden

Det Femte Element med danske tekster ! Puh ha, hvor jeg har ledt længe efter den ! :D

Og Løvernes Konge med dansk tale (ikke for min skyld ;) ) !!!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#28 Skeloboy 14 år siden

Jeg har en laaang liste med afrikanske film, som ikke er til at opdrive...og nok ikke udgivet:), så dem nævner jeg ikke her:)

Men jeg har lige et par stykker ellers:
Nun va Goldoon (A Moment of Innocence)
Bab el hadid (Cairo Station)
O Pagador de Promessas (Keeper of Promises)
Zangiku monogatari (The Story of the Last Chrysanthemums)
Z

Hvis nogen har en bootleg, en dårlig VHS kopi eller andet, så er jeg også meget interesseret i at låne det.
Gravatar

#29 Bony 14 år siden

honodelloce (27) skrev:
Og Løvernes Konge med dansk tale (ikke for min skyld ;) ) !!!


Det er nu ikke at kimse af, den venter jeg skam selv på. Det tør jeg godt indrømme. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#30 danschier.dk 14 år siden

honodelloce (27) skrev:
Det Femte Element med danske tekster ! Puh ha, hvor jeg har ledt længe efter den ! :D


Jeg har en R2 udgave med danske tekster, som jeg overvejer at sælge. Hvad vil du give?
Hvis det har interesse, har jeg også soundtracket på CD. Det vil jeg også gerne sælge.

Skriv ny kommentar: