20: Enig! Jeg kan godt lide ensartethed, men jeg synes også det er fucked up at have halve meter med serier i ameray. Jeg har selv lagt fx. Matator (hvor ameray-udgivelsen er så primitiv, at man skulle tro det var løgn) over i gennemsigtige 2x-ameray, så den kun fylder det halve. Det samme med alle mine 1+2'er film, fx. Kill Bill 1+2, I Kina Spiser + Gamle Mænd osv. Det giver fri hyldeplads! 2'ernes covers lægger jeg bare modsat, så man ser det, når man åbner æsken. Det virker faktisk mere cool, end man umiddelbart skulle tro. Jeg ved, at man også kan få ameray i standard-tykkelse til 3 (og måske endog 4) discs, men dem fører min lokale filmpusher (=Fona) inte... Nå, det var så lidt til forslags-postkassen :-)
Og så lige en gammel hadeting: Snapper-cases! Død over Warner! De fejler i og for sig ikke noget i sig selv (ud over, at de ikke kan tåle ridser og fugt), men hvorfor f..... afvige fra en standard, som andre bruger? Det ultimative hade-eksempel er Matrix-serien, hvor den første oprindeligt kun udkom i snapper, og de to efterflg. i ameray, fordi de skulle være dobbelt-dvd. (Nej, jeg har ikke den samlede boks)
Jeg har en bunke 3-disk cases liggende, hvis du har brug for dem, godt nok er de en smule bredere end en normal amaray, men det er sjældent at jeg har brug for sådan nogle, så de ligger faktisk bare og samler støv.
Og enig, snappercases er ondskab i indpakningsform.
#21 18 år siden
Og så lige en gammel hadeting: Snapper-cases! Død over Warner! De fejler i og for sig ikke noget i sig selv (ud over, at de ikke kan tåle ridser og fugt), men hvorfor f..... afvige fra en standard, som andre bruger? Det ultimative hade-eksempel er Matrix-serien, hvor den første oprindeligt kun udkom i snapper, og de to efterflg. i ameray, fordi de skulle være dobbelt-dvd. (Nej, jeg har ikke den samlede boks)
#22 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg har en bunke 3-disk cases liggende, hvis du har brug for dem, godt nok er de en smule bredere end en normal amaray, men det er sjældent at jeg har brug for sådan nogle, så de ligger faktisk bare og samler støv.
Og enig, snappercases er ondskab i indpakningsform.
#23 18 år siden