Gravatar

#11 The Insider 12 år siden

#10, touché, mr. Malmstrøm! Touché!
War. War never changes.
Gravatar

#12 Mark Malmstrøm 12 år siden

The Insider (11) skrev:
#10, touché, mr. Malmstrøm! Touché!


I øvrigt hvad laver du her inde Insider - jeg venter på dig inde på blu-ray.com hvor du kan oprette en profil og tilføje danske BD udgivelser til din profil så jeg kan glo lidt i din samling ;)

Du vl da vel ikke være så ond at gøre min 'i forvejen for meget fritid' til spildtid ;)
Gravatar

#13 The Insider 12 år siden

#12, hehe, hvis jeg bare have startet, da jeg begyndte at bygge min BD-samling... :-) Jeg har til gengæld et Word-dokument, som jeg har opdateret, siden jeg købte min første dvd for 12 år siden. Det er godt nok old-school, men så kan jeg altid se, hvor mange dvd'er og BD'er, jeg har, og hvor mange penge hver titel har kostet samt hele samlingen tilsammen. Jeg kan måske godt isolere BD'erne en dag, når der er tid til det!
War. War never changes.
Gravatar

#14 Mark Malmstrøm 12 år siden

det er nemt nok der inde - du skal bare trygge 'Add to my collection' der inde - ifølge den liste der inde kan jeg jeg se at jeg har 150 BD's og det er så kun med dem jeg har tilføjet - jeg har stadig 4 titler som jeg ikke har tilføjet listen ;)

du kan tage et kig her på den

http://www.blu-ray.com/community/collection.php?me...
Gravatar

#15 doom WAD 12 år siden

Bad Boys 2 var en positiv (omend unødvendigt voldelig) overraskelse ovenpå den hamrende elendige 1'er.
Gravatar

#16 Slettet Bruger [2239920764] 12 år siden

Jeg tvivler på at noget som helst med Martin Lawrence kan være bare moderat underholdende.
Gravatar

#17 The Insider 12 år siden

#14, puha, stadigvæk tidskrævende, især når man har "Skyrim" liggende permanent i ens PS3!
War. War never changes.
Gravatar

#18 Mark Malmstrøm 12 år siden

The Insider (17) skrev:
#14, puha, stadigvæk tidskrævende, især når man har "Skyrim" liggende permanent i ens PS3!


Ja den kan godt tage noget tid - Min lillebror vil ha den til PC men venter på expansion pakken af den.
Gravatar

#19 Babo84 12 år siden

Doc Doom (15) skrev:
omend unødvendigt voldelig


Det var da altsammen med til at give filmen en upoleret og gritty stil. Og så med et stort budget.
Gravatar

#20 Flemming Larsen 12 år siden

Mark Malmstrøm (1) skrev:
jeg kan ikke finde den nogle steder ?

Jeg kan nu godt lide den.
Den skulle være udkommet her i december, men ifølge moviezoo, så er den blevet udsat.

Skriv ny kommentar: