Gravatar

#11 Thomsen 11 år siden

The Insider (10) skrev:
#9, den er desværre kun ude i USA, men den er regionsfri :-)


Nej da. DC er udgivet over det hele. Jeg har den danske. Man skal blot sørge for at få fat i 2-disk-udgaven af JFK, så får man Director's Cut. Biografudgaven fås kun i den gamle, ikke-anamorfe. 1-disk-udgave.

Her er en gammel anmeldelse af den danske DC: http://www.cinemazone.dk/review.asp?id=1022
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#12 The Insider 11 år siden

#11, nu talte vi om BD-udgivelsen :-)
War. War never changes.
Gravatar

#13 Thomsen 11 år siden

Ah! My bad. :-/

Du har helt ret så. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14 Slettet Bruger [300970156] 11 år siden

Tak for hjælpen, alle sammen! Det viser sig ganske rigtigt at være non-anamorphic. Det mærkelige er, at filmen ikke har været udgivet på R2 i meget lang tid; nu har de så lige lavet en 'ny' udgave i Storbritannien, som er blevet tilgængeligg herhjemme i Fona på Strøget og i DVD City, men det er stadigvæk non-anamorphic. Christ!

#8

Var så frustreret i går, at jeg købte filmen på blu-ray med forventningen om, at det under alle omstændigheder måtte være en bedre udgave af filmen. Er glad for at læse, at det er tillfældet :-)

Vil da også lige anbefale denne film til alle, der ikke har set den. Jeg 'genopdagede' filmen efter at have set den på DRK, og den er virkelig et mesterværk (selvom den bestemt ikkke er historisk korrekt). Men shit, hvor betyder formatet meget!
Danish representative at the 68th Venice Film Festival.
Gravatar

#15 chandler75 11 år siden

Ja, jeg havde købt den engelske dvd brugt gennem Amazon - der gik 10 sekunder, fra jeg havde sat den i dvd-afspilleren, til den røg af. Normalt ville jeg have smidt den direkte i skraldespanden, men jeg gemte den, da jeg på daværende tidspunkt ikke vidste, om der overhovedet fandtes en bedre udgave.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#16 doom WAD 11 år siden

utyske (5) skrev:
Ser billedet nogenlunde sådan ud?


Altså utyske, han skrev jo for helvede, at det var JFK, så kan du jo sige dig selv, at billedet ikke ser nogenlunde sådan ud! Luke er slet ikke med i JFK, og kom nu ikke med dine konspirationsteorier om, at han slog Kennedy ihjel. Du er sgu ikke en stor hjælp!
Gravatar

#17 MMB 11 år siden

Doc Doom (16) skrev:
Altså utyske, han skrev jo for helvede, at det var JFK, så kan du jo sige dig selv, at billedet ikke ser nogenlunde sådan ud! Luke er slet ikke med i JFK, og kom nu ikke med dine konspirationsteorier om, at han slog Kennedy ihjel. Du er sgu ikke en stor hjælp!


Har du overvejet det der stand up?
Gravatar

#18 doom WAD 11 år siden

Jeg har jo dig som hengivent publikum allerede så ej nødvendigt.

Skriv ny kommentar: