Jeg har forgæves ledt efter min anmeldelse herinde, men kan ikke finde den... Anyways, jeg er også udenud begejstret for serien. Jeg er igang med min femte gennemgik efter mit eksemplar har været udlånt i 3 måneder og affødt yderligere 3-4 køb. Derefter skal jeg have set Serenity igen for 4 gang.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Til de af jer der er til podcasts og endnu ikke kender den, vil jeg da anbefale The Signal. De er igang med 2. sæson nu, men især i sæson 1 har de et par gode interviews, bl.a. med Adam Baldwin, Gina Torres, Ron Glass og Morena Baccarin.
Det var godt nok billigt. Har lige bestilt to kopier - en til eget brug og en til kollega. Jeg har godt nok set den, men den er værd at se igen. Jeg vil give den karakteren 8 ud af 10. Jeg kender dog flere som vil give den 10.
#11 DarkLight 18 år siden
Anyways, jeg er også udenud begejstret for serien. Jeg er igang med min femte gennemgik efter mit eksemplar har været udlånt i 3 måneder og affødt yderligere 3-4 køb.
Derefter skal jeg have set Serenity igen for 4 gang.
#12 PredatorX 18 år siden
#13 filmz-l.mathiasen 18 år siden
#14 filmz-ceciliec 18 år siden
De er igang med 2. sæson nu, men især i sæson 1 har de et par gode interviews, bl.a. med Adam Baldwin, Gina Torres, Ron Glass og Morena Baccarin.
#15 dolphinfriendly 18 år siden
#16 filmz-Antaeus 18 år siden
#17 Æsop9000 18 år siden