Gravatar

#11 Bohemian 14 år siden

Knowing synes jeg var noget værre rod.

Burn after reading er simpelthen genial, og i mine øjne bedre en No Contry for Old Men : )

Free in serenity.
Gravatar

#12 filmz-Go4it 14 år siden

Har lige købt/set "Knowing" - og på BD er det også noget rod (Nordisk film?) masser af trailers, og når man efter en halv time når til hovedfilmen, ja så er der ingen "menu" - kun valg af sprog....? Vil man finde et afsnit, skal man sidde med sin fjernbetjening og "skippe" til det ønskede! Måske et spørgsmål om "firmware" opdatering på min Pioneer BD?. Men lyden er hele købet værd :-)
Gravatar

#13 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg synes begge film står til 4/6. Knowing er mere intelligent end hvad folk gør den til, og så har den en pissefed spændingsopbyggelse. Nogle ting er lidt svære at sluge (især for danskerne... så har jeg vist ikke spoilet for meget), men hvis man sætter det hele sammen til sidst, synes jeg det giver glimrende mening og en fin filmoplevelse. Burn After Reading er ikke mere end hvad den prøver på. Coen brødrene havde brug for at slappe af efter No Country For Old Men, og det gjorde de ved, at udgive en fin lille sort komedie. Det er ikke den store filmkunst - bare god humor.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14 lagoni 14 år siden

Nu spørger jeg måske dumt, men hvorfor er Lovefilm et fy-ord? Jeg synes aldrig jeg har læst noget direkte negativt om det herinde og mange har da været medlem (at det så kun var for at få en gratis dvd og gratis lejemåned er ligemeget...).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#15 Ericmase 14 år siden

Altså, jeg er også et af de få som #2 der syntes at "Knowing" er en rigtig god film. Og fed er den da! :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#16 isteen 14 år siden

lagoni (14) skrev:
Nu spørger jeg måske dumt, men hvorfor er Lovefilm et fy-ord? Jeg synes aldrig jeg har læst noget direkte negativt om det herinde og mange har da været medlem (at det så kun var for at få en gratis dvd og gratis lejemåned er ligemeget...).


Ikke et dumt spørgsmål - dem findes der egentligt ikke ret mange af.
Det hele kommer sig af, at Lovefilm engang hed noget andet...og var et lille dansk firma.
De tilbød at deres kunder gratis kunne invitere deres venner til en måneds prøvetid hos firmaet - og derefter var især usenet oversvømmet med den slags invitationer.

Det er en længere historie, men den slags er forhåbentligt gået i glemmebogen.

Skriv ny kommentar: