#162 har selv en del vouchers på film jeg har måttet sende retur til cd-wow, samt vouchers på film jeg har bestilt, de så senere har forhandlet ned i en mindre pris hos leverandøren, hvormed man får en voucher på besparelsen - Det er service :) Vil tro det kunne være en sådan han har.
Er der forresten nogen der ved om man må kombinere en sådan voucher med et sparelink uden de annullerer ordren?
FUCK. SHIT. ARSE... Bestilte lige Collateral S.E. i formiddags til 96kr hos cdwow.net inkl. sparelink. Nu har de fået en mail - håber de giver mig til den nye pris eller sletter min ordre så jeg kan nå at afgive en ny! Pokkers, pokkers, pokkers...
Jeg er blevet snuppet lidt for ofte med at kombinere dem. Tænkte bare det kunne være anderledes når det var vouchers man havde fået som kompensering for prisnedsættelser eller returnerede varer
Det var især med 20% sparelinket hvor de annulerede en del af ordrerne når jeg kombinerede.
Når man finder vouchers og discounts på www.dvdbargain.net skal man acceptere følgende:
This means that 1) you are not allowed to combine Discount and Voucher links, 2) You are not allowed to obtain more than one voucher per campaign, 3) if you click on a CD-WOW link within the DVDBargain.net site taking you to a specific title you are not allowed to combine you purchase with an Voucher and finally 4) if you break the rules CD-WOW can cancel your order - even after it has been confirmed.
#161 chronaden 19 år siden
jeg har en £6 voucher, er det tilladt at bruge sån en på en film der ik engang koster £6? :o
#162 chandler75 19 år siden
#163 maniac 19 år siden
http://filmz.dk/forum/item/12379/#first
#162 har selv en del vouchers på film jeg har måttet sende retur til cd-wow, samt vouchers på film jeg har bestilt, de så senere har forhandlet ned i en mindre pris hos leverandøren, hvormed man får en voucher på besparelsen - Det er service :) Vil tro det kunne være en sådan han har.
Er der forresten nogen der ved om man må kombinere en sådan voucher med et sparelink uden de annullerer ordren?
#164 McPeter 19 år siden
#165 HeavyClaus 19 år siden
ALLE mine ordrer er med kombineret voucher og sparelink, og ingen af mine er blevet annuleret endnu...
#166 McPeter 19 år siden
#167 maniac 19 år siden
#168 chronaden 19 år siden
Jeg er heller aldrig blive snuppet for at kombinere rabat fiduser :>
#169 ks 19 år siden
I øvrigt et sindsygt tilbud på Shrek 2, hvilken detalje overser jeg? Det er jo en fuldstændig surrealistisk pris.
#170 maniac 19 år siden
Det var især med 20% sparelinket hvor de annulerede en del af ordrerne når jeg kombinerede.
Når man finder vouchers og discounts på www.dvdbargain.net skal man acceptere følgende:
This means that 1) you are not allowed to combine Discount and Voucher links, 2) You are not allowed to obtain more than one voucher per campaign, 3) if you click on a CD-WOW link within the DVDBargain.net site taking you to a specific title you are not allowed to combine you purchase with an Voucher and finally 4) if you break the rules CD-WOW can cancel your order - even after it has been confirmed.