#19 Det hjælper som regel at lukke browservinduet ned og starte en ny browser, hver gang man har prøvet et link. For mig virker det ikke at bruge tilbagepilen og prøve nyt link. Og desværre er 20% links'ne i udu for tiden ... typisk, når der er gode film :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
The best value in this boxset are these films which many may rank as 'unrevealed classics'. Warner has again done them justice and this may be the leading contender for DVD of the Year. No-brainer purchase folks. Warner are bordering on Criterion-level status"
Jeg ved ikke om det var de URL's. Ikke kursivet. Eller de udråbsstegn. Men pladsen burde have været ved de små nyheder. For her er det ikke heads up. Ja, det er knap nok yawn.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Nej Astaire boksen er korrekt, ikke udgivet endnu, jeg ville blot henvise folk med interesse heri, at den var på vej.
Men hvis Controversial Boksen (som eet af de mest estimerede DVD review sites i verden betragter som "contender" til årets boks) og review og prislink ikke har sin berettigelse under Heads Up, ja så har jeg misforstået noget.
Laserdisken har den til mellem 599 og 699, Axel til 529. Så er 46$ = 274 kroner for 7 diske inklusive fragt, en pris jeg vil tillade mig at kalde en fucking god pris.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#21 filmz-Bruce 19 år siden
#22 DarkLight 19 år siden
Og de må godt vente lidt med 20% igen. Det ender bare med jeg køber Deadwood.
#23 filmz-Bruce 19 år siden
Jeg havde engang en ven, og så købte han ikke Deadwood til $67.56 :)
#24 filmz-Bruce 19 år siden
Astaire & Rogers Collection Volume 1
og måske ÅRETS superboks ifølge DVDBeaver
The best value in this boxset are these films which many may rank as 'unrevealed classics'. Warner has again done them justice and this may be the leading contender for DVD of the Year. No-brainer purchase folks. Warner are bordering on Criterion-level status"
til KUN 46$ hos DVDImport!!!
#25 DarkLight 19 år siden
Men pladsen burde have været ved de små nyheder. For her er det ikke heads up. Ja, det er knap nok yawn.
#26 filmz-Bruce 19 år siden
Men hvis Controversial Boksen (som eet af de mest estimerede DVD review sites i verden betragter som "contender" til årets boks) og review og prislink ikke har sin berettigelse under Heads Up, ja så har jeg misforstået noget.
Laserdisken har den til mellem 599 og 699, Axel til 529. Så er 46$ = 274 kroner for 7 diske inklusive fragt, en pris jeg vil tillade mig at kalde en fucking god pris.
#27 lagoni 19 år siden
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=...
#28 aknot 19 år siden
Usual Suspects, The - Special Edition (2 Disc)
Die Hard - Special Edition - 2 Disc
#29 DarkLight 19 år siden
#30 filmz-Kadann 19 år siden
Traffic
Chihiro og Heksene
Legend
Conan, The Barbarian
High Fidelity
Good Bye Lenin
Christiane F.
Monster's Ball
..Og din mor
The Man Who Wasn't There
Og selvfølgelig stadig "Europa i flammer" til 149,95.