Gravatar

#161 lyspunkt 18 år siden

Fra Play

Memento (3 disc) £7.99
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#162 chandler75 18 år siden

Edward Scissorhands: Anniversary Edition (Limited Edition Tin Case)

82 kr. via

http://www9.cd-wow.biz/detail_results_2.php?produc...

+

e2f0a-38e0f-48e32-c17a0 (5AU$)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#163 lyspunkt 18 år siden

"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#164 filt 18 år siden

#163, bare så du ved det, det er ikke digipack-udgaverne.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#165 lyspunkt 18 år siden

Hos Play har de The Outer Limits original series til meget favorabel pris.

Season 1 £11.99
Season 2 £10.99

Jeg er klar over at season 1 pt ikke er på lager, men den kan sagtens bestilles til den pris.
Gravatar

#166 Yoda 18 år siden

Argh, hvis jeg ikke allerede havde brugt denne måneds dvd-budget, så var de bestilt med det samme.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#167 lagoni 18 år siden

Tillader mig lige at bruge tråden til en omvendt heads up: nogen der kender til nogle gode tilbud hos Fona2000 for tiden? Gerne i 20-50 kroners-klassen. En sjællænder i eksil vender tilbage for en kort stund og så skulle man jo gerne kunne få ham til at bringe lidt billige film med til Fyn.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#168 ks 18 år siden

Den omtalte sjællænder vil også gerne vide på forhånd, hvad han skal kigge efter! :p
Gravatar

#169 dyg 18 år siden

#168 - Nine To Five, The Best Little Whorehouse in Texas, Rhinestone og Steel Magnolias.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#170 Yoda 18 år siden

CDON har "Star Trek: The Next Generation - sæson 1-7" på tilbud til 429,- pr. sæson.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: