#20 - Du ved jo ikke, hvad det er jeg vil. Da dette sted jo er for børn og voksne, holder jeg det i en ordentlig tone, jeg vil bare bruge hende som hest, så jeg er fri for at gå rundt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
hehe ok tilbud, hvis ikke man havde den i forvejen, men jeg undre mig lidt over antal dvd'er i pakken.
de to første er henholdsvis teatrical version og extended version + bonus matriale. Den 3. dvd må være den hvor man ser et interview med DanAkroyd i rollen som både Elwood og sig selv, Dan akroyd undskylder i interviewet med han f.eks. skal på toilette eller make a call, hvorefter Elwood kommer og sætter sig i cafeteriet, og bliver interviewet.
På dvd'en er der også optagelser fra koncerter og deres optræden på SNL med King Bee, som var den "skjulte" start på The Blues Brothers.
Men hvad indeholder den 4 dvd ?
meget nysgerig, og min bruger hedder ikke elwood for ingen ting, så jeg skal ha alt jeg kan få fat på med Blues Brothers. Nogen som ved hvad den 4. dvd indeholder?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
CDON har "Jaws - 30th. Anniversary Edition" til 99,- KLIK
Det er en luksusboks med 2 DVD'er og en CD med soundtrack highligts samt et limited edition senitype, commemerative booklet, 8 lobbycards og 6 publicity stills.
#21 dyg 18 år siden
#22 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 Bates 18 år siden
#24 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#25 chuck 18 år siden
#26 lyspunkt 18 år siden
T2 kr.25
#27 McPeter 18 år siden
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R...
#28 elwood 18 år siden
de to første er henholdsvis teatrical version og extended version + bonus matriale. Den 3. dvd må være den hvor man ser et interview med DanAkroyd i rollen som både Elwood og sig selv, Dan akroyd undskylder i interviewet med han f.eks. skal på toilette eller make a call, hvorefter Elwood kommer og sætter sig i cafeteriet, og bliver interviewet.
På dvd'en er der også optagelser fra koncerter og deres optræden på SNL med King Bee, som var den "skjulte" start på The Blues Brothers.
Men hvad indeholder den 4 dvd ?
meget nysgerig, og min bruger hedder ikke elwood for ingen ting, så jeg skal ha alt jeg kan få fat på med Blues Brothers. Nogen som ved hvad den 4. dvd indeholder?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#29 McPeter 18 år siden
Fandt ioevrigt lige The 47 Ronin til $7 hos DVDFromKorea.com
http://www.dvdfromkorea.com/shop/p_detail.asp?idx=...
#30 Yoda 18 år siden
Det er en luksusboks med 2 DVD'er og en CD med soundtrack highligts samt et limited edition senitype, commemerative booklet, 8 lobbycards og 6 publicity stills.
Man kan se et billede af boxens indhold her
Husk at bruge den nye vega kode, så bringes den fragtfrit: VEGA1212