Jeg kan heller ikke se hvorfor vi skal lave tingene om.. som sagt, så kan man jo markere tråden som interessant og kommer der en ny tråd, så er der en henvisning, som DarkLight skriver.
Ja, jeg synes nu heller ikke, at det er specielt smart med én tråd pr. forhandler.
Som DarkLight, så synes jeg også, at vores nuværende "Heads up" system fungerer upåklageligt, og man er fri for at skulle besøge flere forskellige tråde for at finde de gode tilbud - lad os bare beholde det som det er!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg er også ganske godt tilfreds med måden vores tråde kører på nu, for jeg sidder en gang i ugen eller noget i den stil og scanner tråden igennem for tilbud og der er det darn nice at man har det hele et sted.
#12 At sige bare feje nye ideer væk, med "Sådan har vi altid gjort" er måske ikke det smarteste. Hvis alle sagde det ville fremskridt (både gode og dårlige) være næsten ikke eksisterende.
Når det er sagt så er jeg også udmærket tilfreds med måden, som vi videre giver små fif til hinanden på. Dog skal Cyberdog da være velkommen til at argumenter for hans forslag og se om han kan overbevise vi andre brugere og ikke mindst admins om at der skal en ændring til.
#16, nej det gør jeg heller ikke. Men der ligger nu en vis styrke i vane, og hvis den nye metode ikke er synligt bedre, så kan jeg bestemt ikke se nogen grund til at ændre det.
Self. må Cyberdog foreslå andre arbejdsgange og han har da også haft rig mulighed for at argumenter for det uden at vi har slået ham oven i hovedet (Har vi det, Cyberdog ?)
Men omvendt vil jeg også kræve min ret til at forsvare 'the good old ways' :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Argumenterne har jeg allerede beskrevet længere opppe. Når det er sagt, har jeg heller ikke selv problemer med at følge HEADS' UP trådene -
MEN - argumenterne skal tolkes således at HEADS' UP trådene trods alt er de tråde der oftest er længst. Hvilket må bero på at brugerne herinde faktisk bruger en hel del engergi/tid på dem. Og da det ligger således, ser jeg det blot som en forenkling af tingene, hvis de blev samlet i deres eget forum.
'Sådan har vi altid gjort' - jo jo, den sætning er sikkert den mest fortærskede i hele universet. Ikke at tingene kan være gode nok som de er - men alt her på Filmz.dk er efterhånden inddelt:
Bioanmeldelser på den ene side - DVDanmeldelser på den anden.
Populære film har sågar en plads for sig selv, så man kan finde nyheder ang. dem hvis man har været væk et stykke tid.
Selv en tråd for brugte DVD'er (Køb salg og bytte) har vi - men ikke een for nye?!?!
Jeg kunne sikkert finde mange flere argumenter - men jeg skal da ikke forsøge at opfinde den dybe tallerken... :) Men det kunne jo afgøres i en Poll?
#11 gi-jones 19 år siden
#12 DarkLight 19 år siden
Og hvorfor skulle jeg ind i 5 tråde hos forskellige forhandlere for at se på tilbud, når jeg bare kan gå ind et sted her?
Derudover bliver man ikke vildledt af gamle tråde, da der i bunden af en "lukket" tråd, er henvisning til den nye.
#13 filmz-Kadann 19 år siden
#14 Yoda 19 år siden
Som DarkLight, så synes jeg også, at vores nuværende "Heads up" system fungerer upåklageligt, og man er fri for at skulle besøge flere forskellige tråde for at finde de gode tilbud - lad os bare beholde det som det er!
#15 cyberzed 19 år siden
#16 Scherlund 19 år siden
Når det er sagt så er jeg også udmærket tilfreds med måden, som vi videre giver små fif til hinanden på. Dog skal Cyberdog da være velkommen til at argumenter for hans forslag og se om han kan overbevise vi andre brugere og ikke mindst admins om at der skal en ændring til.
#17 cyberzed 19 år siden
#18 DarkLight 19 år siden
Self. må Cyberdog foreslå andre arbejdsgange og han har da også haft rig mulighed for at argumenter for det uden at vi har slået ham oven i hovedet (Har vi det, Cyberdog ?)
Men omvendt vil jeg også kræve min ret til at forsvare 'the good old ways' :)
#19 filmz-Cyberdog 19 år siden
Når det er sagt, har jeg heller ikke selv problemer med at følge HEADS' UP trådene -
MEN - argumenterne skal tolkes således at HEADS' UP trådene trods alt er de tråde der oftest er længst. Hvilket må bero på at brugerne herinde faktisk bruger en hel del engergi/tid på dem.
Og da det ligger således, ser jeg det blot som en forenkling af tingene, hvis de blev samlet i deres eget forum.
'Sådan har vi altid gjort' - jo jo, den sætning er sikkert den mest fortærskede i hele universet.
Ikke at tingene kan være gode nok som de er - men alt her på Filmz.dk er efterhånden inddelt:
Bioanmeldelser på den ene side - DVDanmeldelser på den anden.
Populære film har sågar en plads for sig selv, så man kan finde nyheder ang. dem hvis man har været væk et stykke tid.
Selv en tråd for brugte DVD'er (Køb salg og bytte) har vi -
men ikke een for nye?!?!
Jeg kunne sikkert finde mange flere argumenter - men jeg skal da ikke forsøge at opfinde den dybe tallerken... :)
Men det kunne jo afgøres i en Poll?
See u
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971
#20 dyg 19 år siden