Hvad med nogen af komediefilmene fra Judd Apatow-slænget?
Knocked Up The 40-year old Virgin Forgetting Sarah Marshall Pineapple Express Superbad
Kan du komme med nogle flere forslag til komedier der er værd at se. Jeg spørger fordi man ofte sidder i situationen hvor man ikke er helt frisk og gerne vil se en film man ikke skal fokusere 100 % på, for at kunne følge med
Bare lige for at give jer en ide omkring, hvilke film/serier som jeg har vurderet som de bedste jeg har set
"Kristian" (2009) 10 "The Office" (2005) 10 "Two and a Half Men" (2003) 10 A Beautiful Mind (2001) 10 Life Is Beautiful (1997) 10 The Dark Knight (2008) 10 The Pursuit of Happyness (2006) 10 The Silence of the Lambs (1991) 10
Jeg spørger fordi man ofte sidder i situationen hvor man ikke er helt frisk og gerne vil se en film man ikke skal fokusere 100 % på, for at kunne følge med
Filmen Office Space vil jeg kraftigt anbefale, en af de bedste komedier jeg har set. Handlingen er ikke den mest avancerede, så man behøver ikke følge 100% med - men det anbefales :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Indenfor de nyere komediefilm, så fandt jeg Kiss Kiss, Bang Bang ret morsom. Men også film som The Hangover, Knocked Up og Kick Ass var fornøjelige, så tjek dem ud. Hvad serier angår, så ser jeg ikke såå mange igen, men Dexter finder jeg fantastisk..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
#11 Introbeast 14 år siden
Kan du komme med nogle flere forslag til komedier der er værd at se.
Jeg spørger fordi man ofte sidder i situationen hvor man ikke er helt frisk og gerne vil se en film man ikke skal fokusere 100 % på, for at kunne følge med
#12 inflector 14 år siden
Anchorman
Talladega nights
Tommy Boy - den er måske lidt gammel, men jeg kan stadigvæk grine af den.
Role Models
#13 AP 14 år siden
#14 Introbeast 14 år siden
"Kristian" (2009) 10
"The Office" (2005) 10
"Two and a Half Men" (2003) 10
A Beautiful Mind (2001) 10
Life Is Beautiful (1997) 10
The Dark Knight (2008) 10
The Pursuit of Happyness (2006) 10
The Silence of the Lambs (1991) 10
#15 lagoni 14 år siden
Filmen Office Space vil jeg kraftigt anbefale, en af de bedste komedier jeg har set. Handlingen er ikke den mest avancerede, så man behøver ikke følge 100% med - men det anbefales :)
#16 Kruse 14 år siden
#17 filmz-ab 14 år siden
Indenfor de nyere komediefilm, så fandt jeg Kiss Kiss, Bang Bang ret morsom. Men også film som The Hangover, Knocked Up og Kick Ass var fornøjelige, så tjek dem ud. Hvad serier angår, så ser jeg ikke såå mange igen, men Dexter finder jeg fantastisk..
#18 inflector 14 år siden
Scrubs er især de 5 første sæsoner helt fantastisk.
#19 inflector 14 år siden
#20 Kruse 14 år siden