Gravatar

#81 elwood 17 år siden

#80 hehe
"glæd"
dig til slutningen på season 2, det er
Ondt gjort mod
seer'erne.

Deadwood er en fed serie, aldrig har jeg hørt en kvinde banne så meget, damm da jeg så første afsnit, vågnede jeg sku op. Beskidt mund den kvinde har 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#82 ks 17 år siden

#80 - Det er vel bare et spørgsmål om hvad man sætter pris på. Sætter man pris på flade karakterer, søgte plot-twists og en reel overdramatisering af alle begivenheder, så er man helt sikkert meget betaget af Prison Break. Sætter man derimod pris på kompleksitet i sine karakterer, plots, der ikke har brug for konstante cliffhanger twists for at udvikle sig og en løbende opbygning fremfor en forhastet overdramatisering for at øge spændingen, så vil man heller ikke finde meget værdi i en serie som Prison Break.

Jeg indrømmer at have set hele sæson et, af ren interesse for at finde ud af hvordan det ville ende. Men, hvor første sæson var nogenlunde udholdelig alene fordi den trods alt havde en smule realisme over sig, så skulle der da ikke gå meget mere end to-tre afsnit af anden sæson før jeg var stået helt af.
Gravatar

#83 ks 17 år siden

Hov, vil lige tilføje, at selvom indlægget lød lidt hårdt, så var det ikke på nogen måde min mening at håne eller nedgøre dem af jer, der ser store kvaliteter i en serie som Prison Break. Bare for at sige, at vi alle søger noget forskelligt i vores serier, og jeg personligt føler mig ikke særlig underholdt når jeg kan forudse hvordan plottet vil udvikle sig, og ofte gætte mig frem til de større twists. Ofte, som i fx Prison Break, er sådanne serier også særligt slemme til at overse karakterudviklingerne og istedet karikere deres hovedpersoner efter diverse velfungerende formularer.
Gravatar

#84 elwood 17 år siden

#83 den mest intressante at følge i den serie har været, T-Bag aka. manden med det tvivlsomme navn Robert Knepper.

Hvis jeg støder på den så følger jeg da lidt men, men ellers er jeg mere til ting som Deadwood eller lige nu er jeg igang med at se American Gothic herligt gensyn men en god serie.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#85 Åkepool 17 år siden

#83 - Men på en eller anden måde kan vi da ikke komme udenom, at du fik nedgjort folk med min smag ret godt og rost din egen til skyerne ;) Men så er min intelligens sgu nok ikke så skarp, når jeg lader mig rive med af heftig amerikansk underholdning med god gammel cliffhanger slutning. Soooo sorry ;)
#84 - Helt sikkert at Robert Knepper er det største lyspunkt i serien (blandt mange andre).
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#86 Skeloboy 17 år siden

lol, #83, det er da lige netop nedgørende, det du siger.
Men du har da ret, der er ikke noget dybere i den serie, det er bare er fee' underholdning.

Wo über alles ist...tåler den gensyn?
Gravatar

#87 filmz-cristina 17 år siden

Hej...

er ny her...

jeg er på jagt efter roswell sæson 2 + 3... kan ikke finde dem med danske undertekster...

er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe dem?? får ikke ro i sjælen før

Cristina
Gravatar

#88 Yoda 17 år siden

Mig bekendt er sæson 2 & 3 ikke udkommet med danske subs endnu!

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#89 filmz-cristina 17 år siden

kommer den nogensinde med danske tekster?
Gravatar

#90 Yoda 17 år siden

Det vil jeg da tro. Serien var ganske populær, da den blev sendt på tv, så mon ikke den også kommer på en dansk reg.2 udgivelse med danske subs. Du må nok bare slå dig med tålmodighed.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: