Gravatar

#11 Yoda 18 år siden

Jeg har 1320 udgivelser spredt ud på et 6-cifret beløb - puha.....
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#12 McPeter 18 år siden

#10-11 - av av av... ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#13 filmz-lbw 18 år siden

#10+11 Det lyder godt nok imponerende. Har I billeder af samlingerne (evt. i andre tråde)?

Jeg har 300 stk. til omkring kr. 125,- stykket i gennemsnit vel... (giver sjældent over 100 kr. for en dvd nu - dog undtaget boxsets og serier).
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#14 dyg 18 år siden

Har været alt for ringe til at skrive priser på.

Pt har jeg omkring 450 dvd'er, og DVDProfiler siger 27.500kr, men de første 70 dvd'er skrev jeg ind samtidigt, og det er først det sidste år, at jeg er begyndt at skrive priser på alt, så det tal er nok 5-10.000 lavere end det egentlige tal. 14.000 af dem er brugt ved Axel.

Den dyreste har været The Complete Monty Python's Flying Circus til 1300kr ved Laserdisken's butik i Århus.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15 Scherlund 18 år siden

Har kun 193 udgivelser. De har vel kostet en 120 - 130 kr. i snit. Så omkring 24.000 er vel ikke helt forkert. Har ikke skrevet pris ind i nogen steder. Men DVDProfiler siger at samlet SRP er på USD 8.846,54.

Dyreste udgivelse er min Millenium Actress R2JP Giftset til ca. 1300kr.
Gravatar

#16 dyg 18 år siden

Ah, total SRP. Den havde jeg ikke lige tænkt på. Den siger $13.367,40.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 lagoni 18 år siden

Jeg kan se jeg har en gennemsnitspris på 39,66 kr. (gaver skrevet ind som 0 kr.), tror cd-wow er godt medvirkende til den lave pris.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18 dolphinfriendly 18 år siden

Min samling staar ca. i 62k...jeg toer slet ikke at taenke paa hvor meget det sammen med min bog og cd samling kommer op paa...

Gravatar

#19 PredatorX 18 år siden

Hvis du skriver en PM og minder mig om det om en uges tid eller noget, kan jeg godt sende dig et pr email.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#20 McPeter 18 år siden

#19 - kan du ikke bruge imageshack.us og smide et link istedet? ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: