Gravatar

#11 filmz-jonasgr 18 år siden

Man skal jo også tage forbehold for at der er nogle film på listen som man gerne vil have, men hvor udgivelserne er ualmindelig dårlige.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12 filmz-Bruce 18 år siden

Requiem for a Dream, Forrest Gump, Fargo, V for Vendetta, Lola rennt, Glory, A Christmas Story, Tengoku to jigoku, Big Fish, Sherlock Jr. Og så Crash, men den har jeg jo allerede.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 PredatorX 18 år siden

Fargo!?!? Really!?!? Hvorfor?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#14 filmz-Bruce 18 år siden

Ikke en dårlig film, men bare ikke særlig interessant eller god i mine øjne. Elementer der i de første 20 minutter føltes underholdende, blev langsomt irratationsmomenter for mig.
Sådan har jeg det med nogle Coen film, bl.a. også Hudsucker Proxy.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15 filt 18 år siden

Ejer 59 film fra lisen og har set 75.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#16 Benway 18 år siden

#12 Hvorfor ikke "Sherlock Jr."? Du kan da godt lide Buster Keaton så vidt jeg husker. Er det pga. dårlige udgivelser?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#17 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Ejer overraskende nok 124.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#18 aknot 18 år siden

Jeg tror jeg har omkring 172 +/- et par stykker, også er der et par stykker mere jeg gerne vil eje.
Gravatar

#19 filmz-ataris 18 år siden

19, men jeg har set mange flere.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#20 filmz-canner 18 år siden

bruce, jeg forstår simpelthen ikke du ikke vil eje Requiem for a Dream...? Ikke mindst bare for soundtrackets skyld? ;)
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?

Skriv ny kommentar: