Det irriterende er, at Klovn er udlagt som værende noget helt nyt og smart de to herrer Christensen og Hvam har siddet og udtænkt. Noget helt unikt, genialt, nytænkning - de har siddet med hjernerne i blød i månedsvis - og opfundet det fantastiske koncept.
Det var i hvert fald sådan jeg tolkede alle de avis-artikler, reklamer, tv-spots osv der kørte op til premieren. Men ingen af dem nævnte, at der faktisk bare var tale om en total kopi af det amerikanske show...
Jeg synes da også det var sjovt, men for fanden hvor har det irriteret mig, at det næsten altid blev udlagt som værende deres idé.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Klovn var sjov, men jeg har heller aldrig set originalen. De to føromtalte herrer har solgt noget ud, med deres (omend sjove) kopishows. Det quizshow på Zulu er jo også et total rip-off af et engelsk show.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 filmz-vassago 19 år siden
Det var i hvert fald sådan jeg tolkede alle de avis-artikler, reklamer, tv-spots osv der kørte op til premieren. Men ingen af dem nævnte, at der faktisk bare var tale om en total kopi af det amerikanske show...
Jeg synes da også det var sjovt, men for fanden hvor har det irriteret mig, at det næsten altid blev udlagt som værende deres idé.
#12 filmz-Kadann 19 år siden
Nope, har ikke regnet på det og der er en del her på sitet der har en mere imponerende samlinger. :)
#13 davenport 19 år siden
De to føromtalte herrer har solgt noget ud, med deres (omend sjove) kopishows.
Det quizshow på Zulu er jo også et total rip-off af et engelsk show.
#14 lyspunkt 19 år siden