Hvis du søger humor omkring kontorarbejde, så kan jeg sagtens tilslutte mig "The Office". Jeg også anbefale "Office Space", fantastisk lille komedie som i den grad rammer plet, når det kommer til kontorarbejde.
når det skal være komedie, skal du da have noget Adam Sandler:) alt hvad du kan finde, waterboy, golfbanens skræk, mr. deeds, big daddy, the longest yard.. og self. noget stand up.. kan kun anbefale Anden, evt Simon og terkel i knibe, men også thomas hartmann, mick øgendahl og mange fler der er også mange gode amerikanske stand-uper :) chris rock, dave chappelle evt. noget chappelle show..!!
#11 filmz-canner 18 år siden
#12 PredatorX 18 år siden
Hear hear
#13 filmz-Kadann 18 år siden
Hvis du søger humor omkring kontorarbejde, så kan jeg sagtens tilslutte mig "The Office". Jeg også anbefale "Office Space", fantastisk lille komedie som i den grad rammer plet, når det kommer til kontorarbejde.
#6 -
CDon har den stadig, så den er ganske sikkert til at opdrive i de danske butikker også.. og så er det faktisk en rigtig fed boks. :)
#14 davenport 18 år siden
Fars Fede ... 1-4
Trains, Planes & Automobiles
osv.
#15 scarey 18 år siden
og self. noget stand up.. kan kun anbefale Anden, evt Simon og terkel i knibe, men også thomas hartmann, mick øgendahl og mange fler der er også mange gode amerikanske stand-uper :) chris rock, dave chappelle evt. noget chappelle show..!!
#16 Bates 18 år siden
Black Adder