Gravatar

#11 Bruce 12 år siden

It's toasted!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#12 Kochie 12 år siden

The Wire, fordi det er verdensklasse. Jeg ved faktisk ikke, om The Wire havde præcist samme heldige skæbne, som Mad Men har fået det, men serien bliver i hvert fald kørt til dørs på smukkeste vis. Og så er det forfriskende at se en tv-serie med nosser.
Det tog i hvert fald røven på mig, at Omar skulle skydes i rykken af en punk, der end ikke kendte hans navn.


Matador, for hvis du ikke har set den bedste serie, der nogensinde er blevet skabt på dansk grund, så er det bare med at komme i hug. Ja ja, det er en helt anden boldgade, men det er fremragende menneskedrama med et solidt budget, 1 million kroner pr. afsnit, fremragende skuespil og fornem instruktion. Det er i mine øjne den bedste tvserie, der nogensinde er lavet.
Gravatar

#13 davenport 12 år siden

Star Trek Voyager!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 kasperfmn 12 år siden

The Wire er en solid serie indtil den femte og sidste sæson, der er en gedigen skuffelse og langt under niveau.

Derudover, af serier der er kørt til ende, kan jeg off the top of my head anbefale Deadwood, Six Feet Under, Firefly, The Shield og Band of Brothers. Desuden er Entourage lige ved at være færdig med sin ottende og sidste sæson, så hvis du overvejer at se serien, så kan jeg kun anbefale dig at købe boxsettet, når det udkommer. Det minder dog selvfølgelig på ingen måde om The Sopranos - dette er en komedie om Hollywood.
Gravatar

#15 DarkLight 12 år siden

Hverken Deadwood eller Firefly kørte til ende...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16 Keldorff 12 år siden

Mange tak for jeres input.

Tror det bliver the Wire. Breaking Bad traileren fanger også min intersse

Gravatar

#17 elwood 12 år siden

The Wire vil du ikke fortryde, man skal bare lige give den lidt tid, da den bruger god tid på og bygge figurene op, hvilket blot taler til seriens fordel.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 MOVIE1000 12 år siden

Stargate SG-1.
Lost.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19 Zalon 12 år siden

Må give #3 ret,

Deadwood
Mad Men
The Wire

Er nice, Deadwood er alt for fed! Derudover så burde du tage et kig på Boardwalk Empire, den er skabt at holdet bag The Sopranos, og så er Pilot afsnittet instrueret af Martin Scorsese.

Det er vist bare at gå igennem listen af HBO produktioner og så se dem fra en ende af, det er fanme kvalitets tv.

Men må sige, jeg savner Tony :(

Ser også #3's bobler, kvaliteten er ikke helt som på HBO, men nogle rigtigt fede serier.
Sons Of Anarchy
Justified
Gravatar

#20 sluppermand 12 år siden

Jeg vil også lige slå et slag for den canadiske serie Slings and Arrows, der virkelig er værd at checke ud. En kulsort komedie om opsætningen af Shakespeare's teaterstykker. Jeg er kun nået til sæson 2 (ud af de 3 der findes), men den er helt fantastisk so far. Gør jer selv den tjeneste at se den.

Se traileren til sæson 1 [url=

Hele serien kan fås på regionfri blu-ray til omkring 400 kr på amzon.co.uk
Never trust a cop in a raincoat

Skriv ny kommentar: