Og jeg var så dygtig at aflevere min og få pengene tilbage da de ikke havde flere DVDer på grund af denne fejl... pis... hvornår mon de genudgiver Løvernes Konge på DVD igen? Hadder at Disney udgiver dem i et halvt år og så trækker dem tilbage igen. Det øddelægger ligesom mulighederne for bare at købe Disneyklassikerne på en gang... Det er dog heler ikke dem alle jeg rigtig er intreseret i... kun Aladdin, Beautty and the Beast, Little Mermaid, Junglebogen, Lady og Vagabonden, og generalt de klassikere der var før Atlantis og alt deres Animated shit som Lille kylling og Cars.
Ja men så er der også told og skat hvis du handler hos Amazon eller Ebay... desuden skal Løvernes Konge da næsten ses med Dansk tale. Men ellers er der naturligvis deværse forhandlere indenfor brugte DVDer hvor man måske kan være heldig at finde dem.
#11 Yoda 16 år siden
Det er også et års tiden siden, at min kammerat fik byttet sin - på præcis samme måde.
Min havde blot forputtet sig, og så havde jeg imellemtiden glemt alt om problemet indtil Herrguth startede denne tråd.
#12 filmz-Liou 16 år siden
#13 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#14 davenport 16 år siden
#15 Slettet Bruger [1240737665] 16 år siden
Tak for tippet!
#16 filmz-Liou 16 år siden
Ja men så er der også told og skat hvis du handler hos Amazon eller Ebay... desuden skal Løvernes Konge da næsten ses med Dansk tale. Men ellers er der naturligvis deværse forhandlere indenfor brugte DVDer hvor man måske kan være heldig at finde dem.
#17 HonoDelLoce 16 år siden
Hvor næsten er kodeordet !!! :)
#18 MuManden 16 år siden
Godt jeg lige lurede efter for en sikkerheds skyld.
Så jeg siger tak for oplysningen og min skive ryger også lige en tur til byttemanden.
#19 Slettet Bruger [1240737665] 16 år siden
#20 MuManden 16 år siden