Gravatar

#11 Yoda 16 år siden

Det er også et års tiden siden, at min kammerat fik byttet sin - på præcis samme måde.

Min havde blot forputtet sig, og så havde jeg imellemtiden glemt alt om problemet indtil Herrguth startede denne tråd.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#12 filmz-Liou 16 år siden

Og jeg var så dygtig at aflevere min og få pengene tilbage da de ikke havde flere DVDer på grund af denne fejl... pis... hvornår mon de genudgiver Løvernes Konge på DVD igen? Hadder at Disney udgiver dem i et halvt år og så trækker dem tilbage igen. Det øddelægger ligesom mulighederne for bare at købe Disneyklassikerne på en gang... Det er dog heler ikke dem alle jeg rigtig er intreseret i... kun Aladdin, Beautty and the Beast, Little Mermaid, Junglebogen, Lady og Vagabonden, og generalt de klassikere der var før Atlantis og alt deres Animated shit som Lille kylling og Cars.
Gravatar

#13 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

Tror også jeg lige jeg skal checke min :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#14 davenport 16 år siden

Liou: Hvis du er vild efter at få dem skaffet, så er der jo brugtbørs mulighederne, både i virkeligheden men også Ebay, Amazon osv (new/used).
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15 Slettet Bruger [1240737665] 16 år siden

Så røg min også afsted - det var sgu heldigt, at jeg havde gemt den:o)

Tak for tippet!
Gravatar

#16 filmz-Liou 16 år siden

#14 -

Ja men så er der også told og skat hvis du handler hos Amazon eller Ebay... desuden skal Løvernes Konge da næsten ses med Dansk tale. Men ellers er der naturligvis deværse forhandlere indenfor brugte DVDer hvor man måske kan være heldig at finde dem.
Gravatar

#17 HonoDelLoce 16 år siden

desuden skal Løvernes Konge da næsten ses med Dansk tale.

Hvor næsten er kodeordet !!! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18 MuManden 16 år siden

Gudødmer om ikke der også er et problem på min skive og det kunne jeg ikke engang huske!
Godt jeg lige lurede efter for en sikkerheds skyld.

Så jeg siger tak for oplysningen og min skive ryger også lige en tur til byttemanden.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#19 Slettet Bruger [1240737665] 16 år siden

Så kom min nye Lion King skive... Fantasisk!
Gravatar

#20 MuManden 16 år siden

Min kom faktisk også idag og den virker! Dejligt.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: