Gravatar

#11 Slettet Bruger [1934373348] 12 år siden

#10 -

Men du er ikke interesseret i at dele dine bevæggrunde for at undgå BD-udgivelser med ekstra indhold? :)

Fordi umiddelbart ser det da ud til at være et dybere ubehag at få noget ekstra med gratis, når du ligefrem bliver nødt til at lave et glædesindlæg om det her på filmz.
Gravatar

#12 Mark M 12 år siden

utyske (11) skrev:
#10 -

Men du er ikke interesseret i at dele dine bevæggrunde for at undgå BD-udgivelser med ekstra indhold? :)

Fordi umiddelbart ser det da ud til at være et dybere ubehag at få noget ekstra med gratis, når du ligefrem bliver nødt til at lave et glædesindlæg om det her på filmz.

få noget ekstra med gratis? - hvad snakker du om ?
Gravatar

#13 Slettet Bruger [1934373348] 12 år siden

#12 -

Jeg er oprigtigt interesseret i at høre hvorfor det er så stort et problem at der følger en dvd-udgave af en film med i en BD-udgivelse. Hvis du svarer på det, så skal jeg gerne forklare dig hvad jeg mener med "gratis". :)
Gravatar

#14 Mark M 12 år siden

jeg har allerede svaret på den - jeg har ikke noget at bruge dvd'en til, hvor mange gange vil du have det af vide ;)
Gravatar

#15 Slettet Bruger [1934373348] 12 år siden

#14 -

Nej, det gjorde du faktisk ikke, du stillede mig et spørgsmål, det er ikke det samme som et svar. :)

Men lad mig forklare:

BD-udgivelsen af Film X inkluderer kun filmen på BD-skiven og koster 199 kr.
BD-udgivelsen af Film Y inkluderer filmen på en BD-skive, filmen på dvd og filmen i digital kopi og koster 199 kr.

Film Y har derfor ekstra ting med uden merpris i forhold til andre udgivelser, derfor "gratis" og det er absolut ikke et særsyn, når det kommer til BD-udgivelser. Faktisk er det ret normalt at disse ting følger med, end at man får en meget basal udgivelse, hvor kun filmen på BD er med.
Gravatar

#16 Tommy Kristensen 12 år siden

Har set både Film X og Film Y... De forekom mig lidt flade, men da jeg fik set den tredje i trilogien - Film Z. Så gav det hele lidt mere mening. Den er godt nok dyb den film.
Gravatar

#17 Mark M 12 år siden

tror bare jeg holder mig til film x af den grund at 1. jeg har ikke noget at bruge dvd'en på, 2. jeg bruger ikke digital copy,

hvorfor skulle jeg købe ting jeg ikke har brug for - prisen er jeg ligeglad med og hvis jeg vil spare så venter jeg bare til prisen er faldet - no big deal...
Gravatar

#18 davenport 12 år siden

Jeg gav fx dvd´en af Tangled til nogle små piger, da jeg købte den på BD. Det vagte megen moro og på deres måde, respekt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#19 Mark M 12 år siden

ok men det ændrer bare ikke på mit synspunkt omkring dette, Dvd'en skal bare have lov til at uddø ;)
Gravatar

#20 davenport 12 år siden

Det var skolepiger. (Du fatter ikke en skid!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: