Virker som et spændende projekt. Har du muligheder for at tage billeder? Jeg er noget bekymret for om man miste den følelse man står med når man kigger på sin DVD hylde. Nu bliver det hele jo pakket væk?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Ja jeg må indrømme jeg heller ikke lige kan se ide'en udover self når man skal flytte dem med rundt.
jeg ville da hvertfald synes at "vis mig din dvd samling" tråd bliver kedelig, når NayZe siger "se min fede samling, jeg fik lige ny film igår" og det eneste man ser er en metal kasse hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Tja, men jeg har aldrig været specielt imponeret over at have 500 dumme grimme dvd-covers til at stå fremme. Mine flotte LE/SE/CE/... forbliver fremme, men jeg vil hellere end gerne have de andre væk.
Ved at få alle de små grimme væk, så vil jeg også få mere plads, til at vise mine få stoltheder frem, hvilket jeg slet ikke har nu.
[EDIT] Jeg vil også få plads til at lave nogle mindre "udstillinger", bl.a. få alt mit Askewniverse-lir til at stå sammen, på en pæn måde, i stedet for at det skal klemmes sammen på en hylde.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#10 Tror også jeg bestiller en. Har ikke fået løst problematikken med cover-opbevaring, men det passer mig egentlig fint, at de bliver arkiveret. Så bliver de heller ikke slidte.
Og som Nayze er det selvfølgelig kun tiltænkt standardudgivelserne... :)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Det er netop coveropbevaring og hvordan man nemt kommer til at bladre blandt dvdlommerne der bliver spændende. "Hvor hurtig kan man finde en DVD"-testen :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Du skal jo naturligvis have en let og overskuelig måde at finde dem på. Jeg skriver titlerne ind i et excel-dokument, og laver så en report fra DVDprofiler, som skal fungere som opslagsværk.
På hver plastiklomme i kufferten er der jo skrevet et nummer fra 1 til 600, så det burde næsten være lettere end når alle dvd'erne står på 7 forskellige hylder.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#18 Nu ved jeg godt at selve plastic-coveret ikke kan være i kufferten, men kan selve titel-coveret (eller hvad man nu kalder det stykke papir i papiret) være i kufferten?
#11 DarkLight 17 år siden
Jeg er noget bekymret for om man miste den følelse man står med når man kigger på sin DVD hylde. Nu bliver det hele jo pakket væk?
#12 elwood 17 år siden
jeg ville da hvertfald synes at "vis mig din dvd samling" tråd bliver kedelig, når NayZe siger "se min fede samling, jeg fik lige ny film igår" og det eneste man ser er en metal kasse hehe 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 dyg 17 år siden
Ved at få alle de små grimme væk, så vil jeg også få mere plads, til at vise mine få stoltheder frem, hvilket jeg slet ikke har nu.
[EDIT]
Jeg vil også få plads til at lave nogle mindre "udstillinger", bl.a. få alt mit Askewniverse-lir til at stå sammen, på en pæn måde, i stedet for at det skal klemmes sammen på en hylde.
#14 elwood 17 år siden
Men selv om min Jerry Goldsmith limited dvd ikke ser ud af meget med covert og den normale æske så skal den satme udstilles 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 filmz-lbw 17 år siden
Og som Nayze er det selvfølgelig kun tiltænkt standardudgivelserne... :)
#16 DarkLight 17 år siden
"Hvor hurtig kan man finde en DVD"-testen :)
#17 dyg 17 år siden
På hver plastiklomme i kufferten er der jo skrevet et nummer fra 1 til 600, så det burde næsten være lettere end når alle dvd'erne står på 7 forskellige hylder.
#18 dyg 17 år siden
#19 Herrguth 17 år siden
#20 dyg 17 år siden