Gravatar

#11 filmz-che 19 år siden

Jeg synes altså osse det lyder grimt.
This is an ex-parrot

#12 19 år siden

2-5: -Men kun hvis de er kodefri!

7-11: Den kommer helt an på kontekst: Sæt et 'n' foran, så har man pludselig en gangbar dansk glose.
Gravatar

#13 maniac 19 år siden

Ja, men jeg kan ikke se hvad det STORE problem er fordi jeg kommer til at skrive det i ét skide indlæg?? Men der er måske nogen der vil påstå de aldrig laver en fejl hist og her i deres indlæg?? Jeeez
Gravatar

#14 Yoda 19 år siden

Fæjl i enlæg? Det kænder jej ække tel. ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#15 maniac 19 år siden

#14 hehe :)
Gravatar

#16 Lowkey 19 år siden

Er der ikke også noget med at visse kodefri afspillere, ikke vil æde skiver med RCE?
Daisy, Daisy...
Gravatar

#17 maniac 19 år siden

Det burde ikke være et problem, hvis det er en forholdsvis ny afspiller. Afsillere der er 3-4 år gamle kan dog stadig have problemet
Gravatar

#18 Lady Arwen 19 år siden

sikke en herlig diskussion om osse er et ord.... Men tak for hjælpen.. er der nogen der ved om Lost serien kommer på DVD her hjemme..
Doctor Who <3
Gravatar

#19 Yoda 19 år siden

Jeg mener ikke, at der er nogen planer om en dansk reg. 2 udgivelse af "Lost". Der kommer højst sandsynligt en britisk reg. 2, men jeg tror næppe, at den får danske subs.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#20 Lady Arwen 19 år siden

sikkert ikke.. Men der kommer en svensk udgave se på CDON.com) men det ser ikke ud til at der er noget ekstra materiale... På den amerikanske er der masser af ekstra materiale (se Amazon)

træls hvis der ikke kommer en dansk.. Det er da bedre at udgive Lost på DVD end OC California...
Doctor Who <3

Skriv ny kommentar: