Gravatar

#11 Michael Andersen 16 år siden

#5-7 Det var Bruce Broughton og det hed "Heart of Darkness". Musikken var allerede indspillet en del år før spillet udkom og derfor blev det overhalet af andre spil med symfoniorkester i butikkerne, selvom "Heart of Darkness" altså var det første spil som gjorde brug af et symfoniorkester. Orkestret var The Sinfonia of London, som også blev brugt til Danny Elfmans "Batman".

Soundtracket er udgået men Amazon.uk har et par brugte til salg.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#12 elwood 16 år siden

#11 Fantastisk spil, det var som at opleve en god 80'er eventyr film som f.eks. BTTF.

Prøv at smide Chris Taylors total annihilation i cd maskinen, så skal i høre musik 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 Patriarch 16 år siden

Ja TA musikken holder max... Jeg troede dog det var jeremy Soule... Men det må være nogle af de andre i serien så.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#14 elwood 16 år siden

#13 hehe nej det er skam jeremy Soule.

Chris Taylor er bare manden der har lavet spillet, eller hovedmanden bag det i hvertfald 8-)

Jeg nævner bare altid folkene bag spillene, det en slags vane jeg har.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 thomas040 16 år siden

Jeg købte Heart of Darkness tre gange.... og mistede dem hele tiden.. jeg har to tomme covers, og fik det aldrig kopieret over :(

by the way... nogen der ved om Barrington Pheloungs score til Broken Sword nogensinde blev udgivet? huh huh huh ?!?!?!
Failure is a zero out.

Skriv ny kommentar: