Gravatar

#11 Michael Andersen 10 år siden

Interessen er noget mindre end jeg regnede med. Det er også en dyr juletid vi går ind i, så måske skal vi springe denne over og vente til der dukker en anden koncert op.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#12 Djarnis 10 år siden

Jeg regner med at jeg under alle omstændigheder tager turen til Berlin. Jeg ville blive lidt ked af, at en Filmz-tur ikke vil blive til noget, da det kunne være helt fantastisk hyggeligt..
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#13 Popeye 10 år siden

Jeg er helt sikkert også interesseret, selvom jeg ikke er en del af filmz' inderkreds... :)
Jeg ved dog ikke lige om arbejdet tillader det.
...and then some
Gravatar

#14 The Insider 10 år siden

Umiddelbart vil jeg også virkelig gerne med, men jeg er også usikker på, om finanserne kan holde til det - også da jeg overvejer at tage til Trek/Gladiator-koncerterne i maj i London :-)
War. War never changes.
Gravatar

#15 MMB 10 år siden

Michael, hvor sent vil du vurdere, det skal arrangeres? Måske folk finder projektet mere overskueligt mht. penge efter jul?
Gravatar

#16 davenport 10 år siden

Mens i overvejer, kan jeg da lige reklamere for koncerten med Hansi Rørbæk ovre på kroen d. 14. Han er endda bror med ham fra De Nattergale, og lur mig om man ikke kan varme op med stegt flæsk?
(Koncerten er i øvrigt intim!)
https://www.facebook.com/events/207880982717052/

:D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 Michael Andersen 10 år siden

#15
Det er lidt svært at sige. Til John Williams og Elfman kunne jeg se at billetterne gik meget hurtigt. Her går det lidt sløvere, så i første omgang vi kan prøve at trække den indtil næste måned.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#18 MMB 10 år siden

Billetterne er f****e også dyre. :P Men lad os det. :)
Gravatar

#19 Tommy Kristensen 10 år siden

Jeg er fortsat frisk, de "billige" billetter koster ca. 750kr, så der er ikke langt op til en upgrade. Hvor der så er lidt ekstra lir. Om det er 100 euro kontra 140 er mig lidt ligegyldigt.
Gravatar

#20 Michael Andersen 10 år siden

Morricone havde forresten tidligere på måneden fødselsdag: 85 år. Ret flot for en mand som giver koncerter over hele verden. F.eks. i sidste uge var han i Rusland og i morgen er han i Chile 8)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: