John Williams Hanz Zimmer James newton howard Howhard shore Jerry goldsmith, vi ringer bare til underverden og spørg om vi ikke bare kan låne ham! Alan Silversti Danny elfman
og så kommer jeg!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
well - jeg har noder hvis det kan bruges - har en del håndskrevne original noder brugt i film - en del af dem har jeg skrevet til Finale-Filer
Disse inkludere
THE MAP ROOM: DAWN - Raiders STAR BRIGHT - end title fra Species Cat Nip - fra Alien, men kunne godt skrive de andre musik-stykker til noder (The Landing)
og udover det er der jo alt det som er udgivet af John Williams via Hal Leonard selv om det er skrabet udgaver (der er f.eks. 6 waldhorn på soundtracket men på udgivet noder er de reduceret til 4)
Men anyway jeg har nok noder at supplere med hvis du skulle være igennem os - udover det kan jeg levere egne arrangementer fra james bond film (en af dem er på vej til at blive indspillet og udgivet igennem Ford A. Thaxtons BSX label - dog kun som itunes download)..
Så der skulle være rimelig grobund for at kunne arrangere sådan en koncert
#11 Batsy 13 år siden
John Williams
Hanz Zimmer
James newton howard
Howhard shore
Jerry goldsmith, vi ringer bare til underverden og spørg om vi ikke bare kan låne ham!
Alan Silversti
Danny elfman
og så kommer jeg!
#12 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#13 Center 13 år siden
#14 MOVIE1000 13 år siden
#15 Center 13 år siden
#16 MOVIE1000 13 år siden
#17 Center 13 år siden
#18 MOVIE1000 13 år siden
#19 Batsy 13 år siden
#20 Mark Malmstrøm 13 år siden
Disse inkludere
THE MAP ROOM: DAWN - Raiders
STAR BRIGHT - end title fra Species
Cat Nip - fra Alien, men kunne godt skrive de andre musik-stykker til noder (The Landing)
og udover det er der jo alt det som er udgivet af John Williams via Hal Leonard selv om det er skrabet udgaver (der er f.eks. 6 waldhorn på soundtracket men på udgivet noder er de reduceret til 4)
Men anyway jeg har nok noder at supplere med hvis du skulle være igennem os - udover det kan jeg levere egne arrangementer fra james bond film (en af dem er på vej til at blive indspillet og udgivet igennem Ford A. Thaxtons BSX label - dog kun som itunes download)..
Så der skulle være rimelig grobund for at kunne arrangere sådan en koncert
Mark