Det kan du glemme alt om. Hen plejer bare at udspyde nonsens og så kravle videre til næste tråd. Han er ligeglad med om folk kan læse hvad han skriver - han kan bare godt lide at føle, at han får lov til at være med.
Jeg tror ikke at det er en troll, men en stakkel der en gang imellem, når han får listet sig væk fra plejepersonalet, ser sit snit til, at prøve at kommunikere med verdenen uden for afdelingen eller enheden eller hvad man nu kalder det sted, hvor han bor.
Jeg kom heldigvis til tråden via en anden tråd, så jeg så ikke overskriften. Der var da en, der engang mistede sin bruger, ved netop at have "2 personer" der skændes. Er det ikke bare og se om der er 2 IPer der er ens? (Ved så ikke om det er "bare lige" til, da jeg ca. har ligeså meget forstand på den slags, som en polsk bonde har på kernefysik!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 filmz-DocDoom 16 år siden
Admin. kvæl lige dén kat!
#12 gi-jones 16 år siden
#13 filmz-DocDoom 16 år siden
#14 Yoda 16 år siden
lol - så er der røvfuld i luften :-)
#15 Patriarch 16 år siden
100% . Se blot de tråde han starter hvor folk, herunder mig selv er så dumme at hjælpe.
#16 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#17 Yoda 16 år siden
#18 Lowkey 16 år siden
Det kan du glemme alt om.
Hen plejer bare at udspyde nonsens og så kravle videre til næste tråd.
Han er ligeglad med om folk kan læse hvad han skriver - han kan bare godt lide at føle, at han får lov til at være med.
Jeg tror ikke at det er en troll, men en stakkel der en gang imellem, når han får listet sig væk fra plejepersonalet, ser sit snit til, at prøve at kommunikere med verdenen uden for afdelingen eller enheden eller hvad man nu kalder det sted, hvor han bor.
#19 davenport 16 år siden
Der var da en, der engang mistede sin bruger, ved netop at have "2 personer" der skændes.
Er det ikke bare og se om der er 2 IPer der er ens? (Ved så ikke om det er "bare lige" til, da jeg ca. har ligeså meget forstand på den slags, som en polsk bonde har på kernefysik!)
#20 Patriarch 16 år siden