Gravatar

#1081 filmzkim 15 år siden

Det er ikke mig, der opfører sig som et lige nu. :)
Gravatar

#1082 filmzkim 15 år siden

8. Kill Bill Vol. 2 - RZA - Robert Rodriguez?
Gravatar

#1083 Antlion 15 år siden

#1077:

Nej, det nummer har intet at gøre med "Il buono, il brutto, il cattivo"? Hvorfor gætter du på denne?

#1082:

Nummeret er muligvis blevet brugt i "Kill Bill: Vol. 2", men jeg skal have titlen på den originale film. RZA og Robert Rodriguez: Hvordan i alverden kan du tro, at disse har noget at gøre med denne musik? Dette er Spaghetti Edition - dvs. musik fra spaghettiwesterns - og så vidt jeg ved, så var hverken RZA (som er rapper & hip-hop producer) eller Robert Rodriguez ældre 2-3 år i denne periode!
Gravatar

#1084 filmzkim 15 år siden

Undrede mig også, men det står der på CinemaZone
Gravatar

#1085 Antlion 15 år siden

#1084:

Det er dem der er producerne bag udgivelsen, sammen med Tarantino, men de har ikke komponeret selve musikken. Dette ændrer stadig ikke på det faktum, at dette er Spaghetti Edition, hvorved film som "Kill Bill" allerede er udelukket på forhånd.
Gravatar

#1086 filmzkim 15 år siden

Robert Rodriguez har da komponeret musik i Kill Bill Vol. 2
Gravatar

#1087 Antlion 15 år siden

#1086:

Ikke til soundtrack-udgivelsen, nej!

... Men tilbage til quizzen!
Gravatar

#1088 filmzkim 15 år siden

Heh, jeg kan mærke, jeg er en haj til Soundtrack quizzer :)
Gravatar

#1089 Popeye 15 år siden

9. Death Rides A Horse - Ennio Morricone
...and then some
Gravatar

#1090 MOVIE1000 15 år siden

#1083 synes bare det lyder ret meget af det i starten hvor The bad kommer hen til ham bonde manden og skyder ham også skrives der på skærmen The Bad

men ellers synes jeg det er en svær quiz da The good, the ugly and the bad er næsten den enste western film jeg har set
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: