Jeg kender ham kun fra Dracula og The Ninth Gate ;S men vil lige tjekke Przypadek musikken ud ;D
Det var også Easy Quiz ;D
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Nej, efter min Easy er den da sikkert lidt svær ;D
Mens vi venter; er der nogen af jer, der ved, hvem der har lavet musik til "Antichrist" (hvis der da er musik i filmen)? Jeg har ikke kunnet finde noget info om det.
Hmm, jeg har været inde for at uploade via rapidshare.com. Efter at uploadet 25000 kb skriver den pludselig "100 % (Infinity KB from 57221 KB)" og så bliver siden ved med at stå og arbejde, uden at skifte til næste side, hvor man skulle kunne sende den uploadede fil.... Hvad sker der? Der står, at man kan uploade op til 200 mb, så de i alt 57221 KB burde vel ikke være et problem?
Hvad kan jeg have gjort forkert? Skal man først registreres hos dem eller hvad?
#461 fazz 15 år siden
Jeg kender ham kun fra Dracula og The Ninth Gate ;S men vil lige tjekke Przypadek musikken ud ;D
Det var også Easy Quiz ;D
#462 Michael Andersen 15 år siden
#463 BN 15 år siden
Jeg har næsten en klar. Men der er kun 7 musik-samples. Er det nok?
#464 Michael Andersen 15 år siden
#465 fazz 15 år siden
#466 BN 15 år siden
#467 fazz 15 år siden
#468 Highland Park 15 år siden
#469 Highland Park 15 år siden
http://www.impawards.com/2009/antichrist_ver2.html
#470 BN 15 år siden
Hvad kan jeg have gjort forkert? Skal man først registreres hos dem eller hvad?