Gravatar

#821 fazz 15 år siden

Det er også en PERLE af en film ;D

Ja kæmpe overraskelse ;P
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#822 Highland Park 15 år siden

Michael har bare kunnet læne sig tilbage og lade os andre om at ydmyge os selv. Han ved jo, at han sejrer i sidste ende.

Nu må I have mig undskyldt. Jeg skal lige smadre en væg.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#823 Antlion 15 år siden

I må også have mig undskyldt. Jeg skal lige gense "La Dolce Vita" endnu en gang, så jeg undgår lignende problemer i fremtiden.
Gravatar

#824 fazz 15 år siden

Hehe ;D godt!
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#825 Highland Park 15 år siden

Jeg har desværre endnu ikke fået set "La Dolce Vita". I det hele taget er der stadig mange af Fellinis film, jeg mangler at se.

#824: Er det korrekt at antage, at din nye signatur er ment som en provokation? ;)
Gravatar

#826 fazz 15 år siden

Nej :p jeg må lave lidt reklame for Fellini ;p men den nye signatur er fra 8 1/2 ;D
Gravatar

#827 Highland Park 15 år siden

#826: Okay. :) Jeg forstår kun enkelte bidder af sætningen.

Jeg holdt nu ellers meget af dit "Fear and Loathing..."-citat.
Gravatar

#828 Antlion 15 år siden

Ikke direkte oversat, men det betyder mere eller mindre:

"Sandheden er: Jeg ved det ikke ... Jeg søger ... Jeg har endnu ikke fundet den."

Og det bliver selvfølgelig sagt af Guido Anselmi (Marcello Mastroianni), der forgæves forsøger at finde ro i sindet, til sin film.
Gravatar

#829 fazz 15 år siden

Ja, det var også et super citat ;D

Direkte oversat:

"Og jeg bliver ikke mere bange for at sige sanheden, det jeg ikke ved, det jeg søger, som jeg endnu ikke har fundet..."

Gravatar

#830 MOVIE1000 15 år siden

jeg har en quiz klar om 2 min
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: