Jo, det er Hans Zimmer der har produceret den blasfemiske polka-version af Morricones klassiker. Du har da også selv godkendt Hans Zimmer som værende komponisten, så hvorfor modsiger du dette nu?
#861 jeg har godkendt Hans Zimmer fordi han har komponeret Madagascar 2 men jeg har også godkendt ½ til Fazz at det var Morricones originale theme hvad gælder så her
Hans Zimmer eller Ennio Morricones bare så jeg er helt med
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
2. Er en 3er til en af film historiens nok mest kendte krimi instuktører 4.Det er en sci/fi film som er lavet af en ganske kendt instruktør indenfor spænding/gys 5. vil vente med at give den et hint prøv at lyt godt til den og tank jer godt om
håber at de hints kunne bruges til noget
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#861 Antlion 15 år siden
Jo, det er Hans Zimmer der har produceret den blasfemiske polka-version af Morricones klassiker. Du har da også selv godkendt Hans Zimmer som værende komponisten, så hvorfor modsiger du dette nu?
#862 MOVIE1000 15 år siden
Hans Zimmer eller Ennio Morricones bare så jeg er helt med
#863 fazz 15 år siden
#864 MOVIE1000 15 år siden
#865 fazz 15 år siden
#866 Michael Andersen 15 år siden
#867 MOVIE1000 15 år siden
#868 MOVIE1000 15 år siden
#869 fazz 15 år siden
#870 MOVIE1000 15 år siden
4.Det er en sci/fi film som er lavet af en ganske kendt instruktør indenfor spænding/gys
5. vil vente med at give den et hint prøv at lyt godt til den og tank jer godt om
håber at de hints kunne bruges til noget