Nr. 3 er heller ikke en reel Troldspejlet Intro det var en bunke særlige afsnit kun om computer, og computer spil, de blev vidst i 1993 der omkring mener jeg det var.
En form for mini afsnit af Troldspejlet ku man kalde dem 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 Det er meget rart lige at få det bekræftet, selvom vi tidligere fik arbejdet os frem til at begge versioner af Gremlims-temaet har været brugt igennem programmerne :)
Sjovt nok er temaet herhjemme i dag mere kendt som musikken fra "Troldspejlet" end fra Gremlins-filmene. Når jeg lukker folk ind i biografsalen har jeg tit filmmusik i højtalerne, og når "Gremlins 2"-temaet dukker op er der næsten altid en der siger: Troldspejlet!
Når du møder din gud igen, kan du så ikke sige til ham, at der burde være en kredit i rulleteksterne til sidst i programmet, hvor der står: Tema af Jerry Goldsmith - den rigtige gud ;)
Står der forresten noget i bogen om hvorfor de i sin tid valgte netop det tema?
Han siger egentlig blot at de brugte det tema, han giver ikke en speciel grund, dog var han rigtig begejstret for Gremlins 2's musik, som han hørte citat: "en miliard gange, jeg elsker Jerry Goldsmiths filmmusik"
Hvis man går ind på IMDB og slår Jerry Goldsmith op, vil man også se ham krediteret ved Troldspejlet, ikke fro Gremlins theme, men som composer for programmet, det lidt sjovt 8-)
Afløse Jakob Stegelmann!!!!!!
Du må ha spist søm!!!
Der er nogen gange hans ferie afløser Bjarne har været der, som ligner ham på en prik, men ellers ikke.
Forresten Stegelmann er formand og eneste medlem af Jar Jar Binks fanclub hehe. Han holder med ting som ikke blev anderkendt.
Gremlins themet køre for hans indre øre når han nogen gange vågner om natten... måske er det Jerry Goldsmiths måde og hjemsøge ham på 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Primært på hjemmesiden, men det lyder som om de har tænkt sig og vise udvalgte ting i tv, Jakob Stegelmann, nævner også i bogen, at det vidst er ved og være den rette tid for Pixels og vende tilbage.
#11 tiany 14 år siden
Den der nummer 3 intro, kan jeg bare overhovedet ikke huske - men de andre kan jeg, der må lige være en periode der jeg er gået glip af :D
#12 elwood 14 år siden
En form for mini afsnit af Troldspejlet ku man kalde dem 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 Michael Andersen 14 år siden
Sjovt nok er temaet herhjemme i dag mere kendt som musikken fra "Troldspejlet" end fra Gremlins-filmene. Når jeg lukker folk ind i biografsalen har jeg tit filmmusik i højtalerne, og når "Gremlins 2"-temaet dukker op er der næsten altid en der siger: Troldspejlet!
Når du møder din gud igen, kan du så ikke sige til ham, at der burde være en kredit i rulleteksterne til sidst i programmet, hvor der står: Tema af Jerry Goldsmith - den rigtige gud ;)
Står der forresten noget i bogen om hvorfor de i sin tid valgte netop det tema?
#14 MOVIE1000 14 år siden
Men jeg er egentlig også nysgerrig om hvorfor de valgte Gremlins themet.
Hvis jeg husker rigtigt har der ikke også været andre værter der afløste ham i 1 uge eller 2?
#15 elwood 14 år siden
Han siger egentlig blot at de brugte det tema, han giver ikke en speciel grund, dog var han rigtig begejstret for Gremlins 2's musik, som han hørte citat: "en miliard gange, jeg elsker Jerry Goldsmiths filmmusik"
Hvis man går ind på IMDB og slår Jerry Goldsmith op, vil man også se ham krediteret ved Troldspejlet, ikke fro Gremlins theme, men som composer for programmet, det lidt sjovt 8-)
Afløse Jakob Stegelmann!!!!!!
Du må ha spist søm!!!
Der er nogen gange hans ferie afløser Bjarne har været der, som ligner ham på en prik, men ellers ikke.
Forresten Stegelmann er formand og eneste medlem af Jar Jar Binks fanclub hehe. Han holder med ting som ikke blev anderkendt.
Gremlins themet køre for hans indre øre når han nogen gange vågner om natten... måske er det Jerry Goldsmiths måde og hjemsøge ham på 8-)
#16 MOVIE1000 14 år siden
#17 elwood 14 år siden
#18 Æsop9000 14 år siden
http://www.dr.dk/Podcast/Video/2006080711024211224...
http://vpodcast.dr.dk/feeds/troldspejletrss.xml
Men det ville være fedt hvis det samme blev gjort ved alle de troldspejls gamle afsnit fra de sidste 20 år.
#19 elwood 14 år siden
Primært på hjemmesiden, men det lyder som om de har tænkt sig og vise udvalgte ting i tv, Jakob Stegelmann, nævner også i bogen, at det vidst er ved og være den rette tid for Pixels og vende tilbage.