Gravatar

#11 Herrguth 12 år siden

Jeg er fuldstændig enig. Denne reklame går langt over stregen. Reklamen starter 2 forskellige steder på siden, hvis man kører musen henover, hvilket jo næsten er umuligt at undgå. Det var meget generende.

Jeg har derfor også følt mig nødsaget til at prøve AdBlock, hvilket jo ikke burde nødvendigt. Men rart er det, at Filmz nu ligner sig selv uden at sige lyde og forvirre øjet - dog med AdBlock.
Gravatar

#12 Muldgraver 12 år siden

gi-jones (10) skrev:
Den slags ting her straffer de trofaste brugere og er decideret dårlig stil.

!

Jeg er også hoppet på AdBlock nu.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#13 Takfornu 12 år siden

Jeg er også hoppet på AdBlock nu :) Herligt med ro når man besøger sider som filmz.dk :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#14 MMB 12 år siden

Jeg vil blot advare jer med Adblock. Når I først er begyndt at bruge det, er det umuligt at undvære. :)
Gravatar

#15 Slettet Bruger [1036962543] 12 år siden

Problemet med Adblock er bare at den også af og til blokerer for ting som ikke er reklamer, som f.eks. videomateriale. Men der kan man så heldigvis bare unblocke siden, hvis dette skulle blive et problem.

Adblock virker også bedre på firefox end på chrome, men alt i alt en fin udvidelse.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#16 MMB 12 år siden

Whispering Horse (15) skrev:
men alt i alt en fin udvidelse.


Nok verdens største underdrivelse. :)
Gravatar

#17 Nicki52 12 år siden

Filmz mister jo penge, når der ikke er nogen der scroller eller trykker på deres reklame. Så jeg aner jo ikke hvad de gør nu. Mange faste bruger bruger nu AdBlock. Så der kun dem som ikke er her i særlig meget de kan tjene penge på, altså halvtpassive.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#18 HonoDelLoce 12 år siden

Whispering Horse (15) skrev:

Adblock virker også bedre på firefox end på chrome...


Det synes jeg faktisk ikke rigtigt er tilfældet længere :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#19 Richard Burton 12 år siden

Kan som surfer ikke rigtig leve uden Chrome. Svinehurtigt og IE er jo slet ikke innovativt i den daglige brug.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#20 Tommy Kristensen 12 år siden

Er også hoppet på adblock-vognen efter diverse aggresive kampagner - og for fanden hvor er det rart. På flere andre sider er mine load-tider forbedret helt sindsygt.

Skriv ny kommentar: