Gravatar

#11 colocho 10 år siden

Hmm, der er meget at overveje.. Skrev et pænt afslag, hvilket affødte denne skrivelse:

Kære tak for dit svar til mig, jeg vil gerne have dig til at kontakte mig via min liguster e-mail, så jeg kan videregive alle oplysninger til dig her er min e-mail (matiko.timbo @ rocketmail.com), eller du sender din e-mail til mig for mere informationer tak.
Deres advokat Matiko Timbo.


Havde ikke lige tid til at svare, hvilket vist bekymrer den køre Hr. Timbo:

Kære ven,

Dear Do You Speak English, Jeg skrev dig tidligere, men du svarede ikke på min mail. Ligesom jeg skrev dig tidligere, er jeg Attorney Matiko Timbo, en advokat af profession, der er baseret i Lomé - Togo. I mit første post jeg nævnte til dig om en sen klient af mine, der døde sammen med sin kone og eneste barn i en ulykke Den 21. april 2005 uden nogen oplyses slægtning. Jeg har brug for din akut hjælp hævder summen af ​​US $ 12,500,000.00 millioner tilhører min afdøde klient, der også er en indfødt af dit land, som det er deponeret i en bank Togo. Han var min klient og en vigtig leverandør entreprenør for store olieselskaber her i Togo.

På grund af ligheden mellem dit efternavn til min afdøde klient er, jeg ønsker at præsentere dig som pårørende til den konto, fordi min afdøde klient døde i en bilulykke med sin nærmeste familie uden at efterlade et testamente eller en person, der vil blive præsenteret for bank som nærmeste pårørende. Derfor er jeg kalde din opmærksomhed, fordi at banken bad mig at bringe hans nærmeste pårørende. Angiv
din interesse ved at skrive direkte tilbage til min e-mail: (matiko.timbo @ rocketmail.com) for flere detaljer. Hvis det er nemmere for dig at møde mig på Skype, fortæl mig.

Hilsen.

Barrister Matiko Timbo (Esq.)
matiko.timbo @ rocketmail.com


Må hellere lige få lagt hovedet i blød, hæhæ
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#12 BN 10 år siden

Utroligt, at disse "Nigeria"-breve stadig kan friste nogle! (Altså ikke dig, colocho, men folk generelt.) Ellers var denne taktik vel forlængst blevet droppet til fordel for mere avancerede metoder.
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#13 frankdrebin 10 år siden

Har hørt/læst et eller andet sted, at det er med vilje at disse breve er så ringe udført.. Så dem der hopper på dem, som regel ikke er de skarpeste knive i skuffen. Præcis sådanne typer vil de gerne have fat i..
Gravatar

#14 gi-jones 10 år siden

BN (12) skrev:
Utroligt, at disse "Nigeria"-breve stadig kan friste nogle! (Altså ikke dig, colocho, men folk generelt.) Ellers var denne taktik vel forlængst blevet droppet til fordel for mere avancerede metoder.
Læg mærke til hvor stille der har været fra Davenport i denne sammenhæng
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#15 BN 10 år siden

gi-jones (14) skrev:
Læg mærke til hvor stille der har været fra Davenport i denne sammenhæng


:-D
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#16 colocho 10 år siden

Hæhæ :)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#17 davenport 10 år siden

HEY - Jeg har været i haven hele dagen (med min svigerfar!!!) og har ikke haft tid til jeres næsvisheder.
Men jeg kan underholde med, at jeg har op til flere ting i støbeskeen, og ét af dem er en sikker vinder. Det er et spørgsmål om sortering, ikke kvalitet!

Jeg skal nok vende tilbage efter ferien...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18 BN 10 år siden

davenport (17) skrev:
jeg har op til flere ting i støbeskeen


Måske du har en idé til hvordan man afstraffer skraldemænd, der ikke tømmer spanden på den aftalte dag? ... Konsekvensen heraf er, at vores spand idag er fyldt til bristepunktet. Møgirriterende!
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#19 davenport 10 år siden

Det var vores torsdag...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#20 BN 10 år siden

davenport (19) skrev:
Det var vores torsdag...


Det samme her. Og optimistisk som jeg var, ventede jeg for at se, om de så ikke bare tog den med fredag. Men nej, dét var FOR optimistisk. Så er det man er nødt til at minde sig selv om, at det er uhøfligt at slå et andet menneske ihjel, og at det også kan virke lettere distraherende på vedkommende.
http://beautifulnight.aurovine.com/

Skriv ny kommentar: