Gravatar

#11 kasperfmn 15 år siden

Jeg tager gerne imod alle præmierne.
Gravatar

#12 Michael Andersen 15 år siden

3 x "Extreme Movie" er på vej til dig.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#13 kasper0204 15 år siden

Er det også "fejlens" skyld, at der ikke er udtrækning af konkurrencer i denne uge? :o)
Gravatar

#14 chandler75 15 år siden

# 13 Nej, pga. ferie er de blevet forlænget en uge i denne omgang :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#15 kasper0204 15 år siden

#14 Ahh okay - super! :o)
Gravatar

#16 Slettet Bruger [1725681757] 15 år siden

Speaking of konkurrencen, er billetterne på vej? Ice Age 3 udgår i mere eller mindre alle biografer efter på torsdag, og da jeg har planer både i morgen og onsdag snævrer det altså lidt mine valgmuligheder ind - hvis jeg altså får billetterne.
Gravatar

#17 Michael Andersen 15 år siden

#16 Det vil jeg godt vædde penge på at den ikke gør :) Filmen storhitter lige nu, så det må være en fejl.
Gravatar

#18 Slettet Bruger [1725681757] 15 år siden

Okay, jeg kan se at Falkoner-biografen har opdateret, således at den kører yderligere en uge der (det stod der ikke, da jeg tjekkede i forgårs). Det redder mig lidt, da det er en fin biograf, der ikke ligger alt for langt væk. Herligt. Men det er så også den eneste Nordisk Film-biograf, hvor den kører efter på torsdag, så vidt jeg kan se.
Gravatar

#19 Michael Andersen 15 år siden

Harry Potter har premiere på fredag, så det kan være de bare ikke har fået opdateret hele deres program endnu :)
Gravatar

#20 lagoni 15 år siden

#18 - det virker som om mange biografer først mandag eller tirsdag opdaterer deres weekendprogram, så giv tid :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: