Gravatar

#61 MOVIE1000 10 år siden

HonoDelLoce (60) skrev:
Personligt har jeg faktisk intet imod filmz' nuværende design (på nær den grimme brune farve - den er s'gu lidt for bæ-brun :D ).

Det er faktisk lidt underligt, for jeg er sikker på, at jeg havde skrevet i tråden her tidligere (ikke mindst fordi tråden var i mine overvågede tråde-liste........), men nu kan jeg ikke se det nogle steder..

Underligt..


Jeg foretrækker det bæ brune design end de reklamer filmz en sjælden gang har ud ei siderne. ;) Men jo det bæ brune er lidt kedeligt og trist.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#62 Kisbye 10 år siden

Jeg har forsøgt at bruge den der ignorer funktion, men kan alligevel ikke lade være med at folde indlægget ud af ren nysgerrighed. Det kunne jo også være at personen skrev noget interessant en enkelt gang imellem.
Jeg plejer bare eventuelt hurtigt skimte de der wall of text igennem, men så ellers hoppe forbi og så håbe der ikke står noget interessant.

Det kunne være interessant at vide hvorfor folk er holdt op med at være aktive herinde eller måske direkte har slettet deres konto. Hvis man ikke ved hvorfor, kan det måske være svært at gøre noget ved. Måske kunne man tilbyde et hurtigt spørgeskema til dem der ikke har været aktive i lang tid eller måske direkte sletter deres konto. Så viser man også at man værdsætter brugernes tilstedeværelse og mening.

Hvad angår den lækre chokoladebrune farve, så syntes jeg den er fin nok :)
Syntes den er mere afslappende for øjnene, end for eksempel Newz.dk's kridt hvide design.
Men kunne dog godt lade hjemmesiden fylde hele skærmen.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#63 Slettet Bruger [4269970602] 10 år siden

Kisbye (62) skrev:
Men kunne dog godt lade hjemmesiden fylde hele skærmen.


Som skrevet tidligere, er det store problem jo, at folk ofte maksimerer browser-vinduet, selv hvis de kører med en ret høj opløsning og det er ret fjollet. Jeg ved ikke hvorfor, men det er en meget typisk Windows-ting at gøre, i stedet for at udnytte skærmstørrelsen til flere programmer fx.

Givet, man kan sagtens gøre filmz lidt bredere, da designet er ret smalt i forhold til andre sider, men man skal jo stadig holde i tankerne, at der er mange opløsninger derude, også folk der benytter mobile enheder, bærbare osv., så ikke er interesseret i at få en side, hvor de bare skal scrolle sidelæns. :)

Hvis man skal gøre noget ved filmz, vil jeg mene, at man i stedet bør fokusere på at gøre siden mere mobilvenlig og evt. lave en abonnementsordning, så man kan slippe for reklamer, men stadig støtte filmz.
Gravatar

#64 BN 10 år siden

Kisbye (62) skrev:
Det kunne være interessant at vide hvorfor folk er holdt op med at være aktive herinde eller måske direkte har slettet deres konto.


En del (kun en del) af grunden kunne være, at de møder denne her mystiske holdning:

Kisbye (62) skrev:
Jeg plejer bare eventuelt hurtigt skimte de der wall of text igennem, men så ellers hoppe forbi og så håbe der ikke står noget interessant.


Ak, et forum hvor folk ikke gider at læse lange indlæg! Jamen, hvorfor så skrive her, hvis man har mere på hjerte end en "Narniabæver"?

Og denne her næsten identiske ditto:

Tommy Kristensen (59) skrev:
Der er for meget wall of text og alt for mange ting der er irrelevante for trådene. Det er selvfølgelig lidt en balancegang nogen gange - hvornår en irrelevant ting kan gøre noget godt for en tråd - og så når 50+ posts mellem 2-3 personer måske ikke gør så meget godt for en tråd.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#65 Slettet Bruger [4269970602] 10 år siden

BN, en gang imellem, kan det faktisk godt være dig, der er forkert på den og ikke alle andre, bare så du er klar over det. :)

Og at spamme indlæg, bare for at være irriterende, hjælper ikke ligefrem din sag.
Gravatar

#66 Tommy Kristensen 10 år siden

"Ak, et forum hvor folk ikke gider at læse lange indlæg! Jamen, hvorfor så skrive her, hvis man har mere på hjerte end en "Narniabæver"?"

Jeg gider godt at læse lange indlæg. Hvis jeg rammer en tråd, hvor debatten er spredt over flere deltagere, er saglig, relevant og informativ - så læser jeg dem gerne. Men når det bliver en "jeg har ret" diskussion, hvor 2-3 høvler indlæg frem og tilbage - og det pludselig er politik, religion og alt muligt - og "du sagde også i den anden tråd" mv - så bliver jeg sgu lidt træt, så orker jeg sjældent at læse det igennem. Der er bare flere og flere tråde, hvor man tydeligvis ikke kan blive enige om at være uenige, hvor man bare vil have det sidste ord.
Gravatar

#67 davenport 10 år siden

Hvis I redesigner Filmz, så gerne noget med flere patter og ikke så meget wall of text. (Det trænger jeg til!!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#68 MOVIE1000 10 år siden

davenport (67) skrev:
Hvis I redesigner Filmz, så gerne noget med flere patter og ikke så meget wall of text. (Det trænger jeg til!!)


hehe, anmeldelserne, 3 stjerner, en ok film, men for lidt patter.

Johan skal til at have transplantation så man kan se patter når de viser filmz tv.

Vind med filmz: Vind en tur til cinemax hvor du kan se patter i alle størrelse og aldre, det eneste du skal gøre er bare at kommentere nyheden. (gad vide hvor mange indlæg der ville være i den nyhed hehe).
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: