Bare mystisk at filmz er den eneste side jeg har problemer med - alle andre sider viser headeren normalt i IE7... er du helt sikker på der ikke er et eller andet der står forkert?
#14 - styrer desværre ikke selv hvad jeg har her fra arbejde. :-) Mener jeg har opdateret til IE8 derhjemme, men kan ikke huske om den også gør det dér... Tjekker lige.
Er det ikke muligt at finde en løsning der også understøttes af IE7/8? Kan ikke forestille mig at vi er de få eneste der bruger den browser? Ved ikke hvad det anchor tags er for noget, men kan man ikke bruge det normale header tag i stedet?
Det er møgforvirrende hvis man har flere tabs åbne med de tråde man skal til at læse... :-)
Som andre er inde på, må det vel være en fejl der er opstået for kort tid siden, hvilket jo tyder på at det er en opdatering fra MS, der sikkert er skyld i fejlen. Så vil det jo være særdeles fjollet at lave helt om på filmz' (og newz' ect.) kode, da det ganske sikkert rettes igen i en fremtidig opdatering af IE.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#11 dyg 14 år siden
#12 McPeter 14 år siden
#13 Mandalae 14 år siden
Jeg tror nærmere det er et udtryk for at Filmz er det eneste site du besøger der benytter anchor tags som vi gør det :)
#14 Mandalae 14 år siden
#15 McPeter 14 år siden
Mener jeg har opdateret til IE8 derhjemme, men kan ikke huske om den også gør det dér... Tjekker lige.
#16 Kruse 14 år siden
#17 McPeter 14 år siden
Er det ikke muligt at finde en løsning der også understøttes af IE7/8? Kan ikke forestille mig at vi er de få eneste der bruger den browser? Ved ikke hvad det anchor tags er for noget, men kan man ikke bruge det normale header tag i stedet?
Det er møgforvirrende hvis man har flere tabs åbne med de tråde man skal til at læse... :-)
#18 Kruse 14 år siden
#19 filmz-Utyske 14 år siden
Som andre er inde på, må det vel være en fejl der er opstået for kort tid siden, hvilket jo tyder på at det er en opdatering fra MS, der sikkert er skyld i fejlen. Så vil det jo være særdeles fjollet at lave helt om på filmz' (og newz' ect.) kode, da det ganske sikkert rettes igen i en fremtidig opdatering af IE.
#20 chandler75 14 år siden