Jeg er helt enig med Lagoni! Jeg ser heller ikke nogen grund til sådan en knap. At den knap ikke er der, udfordrer jo bare folk til at finde på noget mere at skrive end enig. Uddybe sin mening osv. Lidt ligesom jeg lige gjorde :)
Men det gør folk jo ikke. Afstemningstrådene er fx ofte proppet med indlæg, hvori folk bare skriver, hvad de har stemt på, uden nogen uddybning.
Et par småting: Hvorfor er der hele tre link til anmeldelsen af første sæson af "Glee" i anmeldelsesoversigten? De to første virker forresten ikke, og der mangler et billede over "Læs anmeldelsen" ved den sidste.
Der er heller ikke noget billede ved "Love Happens"-konkurrencen i konkurrenceoversigten til venstre.
Kan I ændre det, så en galleritråd ikke dukker op blandt ulæste tråde, når der ikke er lavet et nyt indlæg men blot er tilføjet et par billeder? :)
I øvrigt dukkede mit indlæg op hele to gange lige efter hinanden - med samme nummer, altså #36! Kopien forsvandt først, da jeg forlod tråden for derefter at vende tilbage...
#35 Det regnede jeg heller ikke med :) Men personligt kommer jeg kun i forumet, efter det nye layout, fordi usability og æstetik er en stor del af min website interaktion. Der er sites jeg ved har godt indhold, jeg tidligere har besøgt meget, men en ikke optimal udformning får mig til at fravælge på sigt. DVDActive var i tidernes morgen DVDAnswer, HomeCinema The Digital Fix var DVDTimes og DVDTown var ... DVDTown i en anden udgave :) Men ingen lægger i deres nye udformning op til at gå på opdagelse i indhold, som de gjorde før.
Faktisk har jeg en del web 1.0 sites, som i deres 2.0 udformning har mistet magien. DVDTherapy var engang et must at besøge. Nu er det kedeligt. Bæveren har stadig sit web 0.1 udseende, men det virker :)
Well, jeg erkender også, at vi alle har forskellige syn på, hvorledes vi finder sites surfable :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Men det gør folk jo ikke. Afstemningstrådene er fx ofte proppet med indlæg, hvori folk bare skriver, hvad de har stemt på, uden nogen uddybning.
Nu er afstemingstrådene vel heller ikke det bedste eksempel at bruge, da folk har én film som de har stemt på, og ikke alle er gode til forklare hvorfor den enkelte film er deres foretrukne. Især fordi at flere af dem der skriver i afstemingstrådene, ikke er brugere der skriver særligt meget andre steder på siden.
Men ville da være bedre hvis hver afstemningstråd kun havde 5 indlæg, og der ved hvert af disse indlæg stod at "10 brugere er enige" eller noget i den stil?
Jeg siger ikke at Filmz forum slet ikke har en vis portion af "Enig"-indlæg, men jeg føler bare ikke at problemet er lige så stort i forhold til hvad jeg har oplevet på andre fora.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#31 Highland Park 14 år siden
#32 natterjack 14 år siden
#33 Mandalae 14 år siden
Jeg vil hverken love fra eller til, blot sige at vi overvejer hvilke funktioner der skal være med i den næste version af Filmz :)
Jeg vil dog også godt understrege at der ikke umiddelbart er nogen klare planer for hvornår den næste version af Filmz vil være klar.
#34 filmz-Bruce 14 år siden
#35 Mandalae 14 år siden
Jeg tvivler meget på at reklamestørrelsen bliver ændret :)
#36 Highland Park 14 år siden
Hvorfor er der hele tre link til anmeldelsen af første sæson af "Glee" i anmeldelsesoversigten? De to første virker forresten ikke, og der mangler et billede over "Læs anmeldelsen" ved den sidste.
Der er heller ikke noget billede ved "Love Happens"-konkurrencen i konkurrenceoversigten til venstre.
Kan I ændre det, så en galleritråd ikke dukker op blandt ulæste tråde, når der ikke er lavet et nyt indlæg men blot er tilføjet et par billeder? :)
#37 Highland Park 14 år siden
Kopien forsvandt først, da jeg forlod tråden for derefter at vende tilbage...
Her leges der med Firefox 3.6.6.
#38 filmz-Bruce 14 år siden
Faktisk har jeg en del web 1.0 sites, som i deres 2.0 udformning har mistet magien. DVDTherapy var engang et must at besøge. Nu er det kedeligt. Bæveren har stadig sit web 0.1 udseende, men det virker :)
Well, jeg erkender også, at vi alle har forskellige syn på, hvorledes vi finder sites surfable :)
#39 Batsy 14 år siden
#40 Kruse 14 år siden
Nu er afstemingstrådene vel heller ikke det bedste eksempel at bruge, da folk har én film som de har stemt på, og ikke alle er gode til forklare hvorfor den enkelte film er deres foretrukne. Især fordi at flere af dem der skriver i afstemingstrådene, ikke er brugere der skriver særligt meget andre steder på siden.
Men ville da være bedre hvis hver afstemningstråd kun havde 5 indlæg, og der ved hvert af disse indlæg stod at "10 brugere er enige" eller noget i den stil?
Jeg siger ikke at Filmz forum slet ikke har en vis portion af "Enig"-indlæg, men jeg føler bare ikke at problemet er lige så stort i forhold til hvad jeg har oplevet på andre fora.