Gravatar

#11 LukeStarkiller 12 år siden

Giv os en trailer!!!
Gravatar

#12 elwood 12 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 Alex- 12 år siden

Looking freakin' awsjam! Fik helt kriller i mavsen da jeg så den første trailer efter rulleteksterne til Captain America filmen. Synes virkelig at de har skudt pappegøjen med Ironman, Thor og Captain America filmene, virkelig klasse overførsel fra blad til skærm.
Den her film må fucking ikke gå galt! Or Im gonna table-flip the entire big screen! Huuuaaaarrrrgghh!!!
Gravatar

#14 nitinkadk 12 år siden

Enough with the super heroes already...
Gravatar

#15 Slettet Bruger [3173108729] 12 år siden

nitinkadk (14) skrev:
Enough with the super heroes already...

Du lader jo bare være med at se filmene, så er problemet ikke større. :)
Gravatar

#16 Babo84 12 år siden

nitinkadk (14) skrev:
Enough with the super heroes already...


Det er jo marvel... ofte uinteressant og kedeligt samlebånd.
Gravatar

#17 drkable 12 år siden

De har evnerne til at lave det, bare ikke til at fange historierne fra tegneserierne. Spider-Man 2 har ramt tonen bedst for nu.
Urelateret må Watchmen og 300 være dem der kommer tættest på at ramme tonen fra ophavet bedst.
Gravatar

#18 Slettet Bruger [3173108729] 12 år siden

drkable (17) skrev:
Urelateret må Watchmen og 300 være dem der kommer tættest på at ramme tonen fra ophavet bedst.

Det er jo heller ikke helt samme situation. Præcis de to, er jo relativt korte historier, hvor man ikke skal tage hensyn til små 50 års historier, som det er tilfældet med Spider-Man eller eksempelvis 70+ års historier, som det er tilfældet med Batman og Superman.

Hvilke historier skal man fokusere på? Fordi der er jo en verden til forskel mellem historierne i 60'erne og nu, i Marvels tilfælde, er der stor forskel på det "normale" universe og Ultimate-universet og selv i det "normale" univers, er heltene jo fortolket et utal af gange.

Dertil kommer, at man skal have det til at fungere på film og ser man på heltegrupper som X-Men, bliver man også nødt til at tage hensyn til præcis hvilke figurer man tager med og der er nok ikke mange, der har lyst til at se en præcis filmatisering af historierne fra de første par års X-Men.

Jeg har læst tegneserier det meste af mit liv og selvfølgelig har der været film, der slet ikke rammer rigtigt, men kigger man på perioden i film, hvor man begyndte at tage superheltene virkelig seriøst, altså ca. fra 89, hvor Burtons Batman kom ud, synes jeg bestemt der er kommet flere gode filmatiseringer af Marvel-helte, end der er kommet dårlige og jeg synes bestemt at de gode filmatiseringer rammer tonen så godt som det nu er muligt, når der er tale om to forskellige medier.

DC er ikke kommet med ligeså mange filmatiseringer i samme periode, dog har de været ret gode med Batman, hvis man ser bort fra Batman Forever og Batman & Robin, men kronjuvelen, der jo er Superman, har de haft noget svært ved at gøre noget rigtigt godt ved og det lader til, at det ikke ændrer sig med den nye film. Kigger man på deres liste over film, er det under halvdelen, jeg finder gode.

Her taler jeg naturligvis kun live-action og specifikt superhelte, da der jo er andre tegneseriefilmatiseringer og ikke mindst animerede film, hvor DC i dén grad har sparket røv siden Batman: TAS.
Gravatar

#19 Xazire 12 år siden

Hvem er ham på det seneste billede (banner billede #2) imellem CapAm og Iron Man?
Gravatar

#20 CAP555 12 år siden

#19: Bruce Banner, The Hulk..
cool bannere!

Skriv ny kommentar: