Gravatar

#11 Bohemian 15 år siden

Får det helt dårligt når jeg ser dem der ar gået alt for tidligt bort.

De vil blive savnet, og for satan hvor jeg stadig bitter over ikke at kunne komme til at se mere til Heath.
Free in serenity.
Gravatar

#12 Åkepool 15 år siden

Rimelig vildt at jeg har undgået at opdage, at Robert Prosky er død.

Men ja, de vil alle blive savnet.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#13 filmz-jonasgr 15 år siden

Bernie Mac vil nu ikke blive savnet for mit vedkommende. Paul Newman var en rigtig stor skuespiller, men han havde jo stoppet sin karriere.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14 Dragon_Claw 15 år siden

Det var sku´ lidt af en tung omgang, at gå det galleri igennem. Så meget talent gået bort i det samme år :-(
Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#15 VampyreDjango 15 år siden

Hvil i fred
Gravatar

#16 filmz-Cybermaze 15 år siden

Jeg tilslutter mig koret. Må indrømme, har ikke fulgt så meget med i årets løb, så det var ekstra hårdt at se galleriet igennem, på nær nogle enkelte, kender jeg til dem alle ... det er jo ganske skræmmende, at så mange gik bort på et enkelt år :(
Gravatar

#17 filmz-Bruce 15 år siden

Det er også ved at ebbe ud for den store Kirk Douglas.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18 anders the gamer 15 år siden

Damn - det var mange ansigter man kender som ikke længere er her.

Trist :-(

Hvil i fred, og tak for mange dejlige filmøjeblikke!
Balian of Ibelin: What is Jerusalem worth?
Saladin: Nothing....Everything!
-Kingdom of Heaven
Gravatar

#19 Fynboen 15 år siden

George Carlin vil blive meget savnet for mit vedkommende... måske den bedste standup'er i verden til samfundkritisk og eftertænksom komik... "and now for some fart-jokes..."

Men der var rigtig mange navne på den liste man vil savne...

Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#20 The Watcher 15 år siden

Det mest chorkerende dødsfald som kom bag på mig var godt nok Heath Ledgers, sad bare og surfede rundt midt om natten og faldt over artiklen med at han var blevet fundet død. Virkelig fucked up. Men godt at han sluttede med maner med sin præstation som The Joker i The Dark Knight, men ærgeligt vi ikke ser mere til denne skuespiller som virkelig var på vej frem mod noget stort, og så savner jeg også Chef (Isaac Hayes og Bernie Mac :/
Now i see the funny side, now i'm always smiling

Skriv ny kommentar: